Jump to content

Het grote tattoo topic #3

Recommended Posts

• Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Loet

34

• Leah

23

• *Mientje-Pippelientje*

22

• jekentmewel

21

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Neeeeeeeeee HANDEN AF VAN DE DOLFIJN!!!!! 

Ze gaat liever langs. ;-)

Daar is ie dan Heb er meer last van gehad dat ik met mn hoofd gebogen zat, dan dat het pijn deed

Posted Images

Ellentjah

omdat een lotus bloem zo'n speciale betekenis heeft..

Zij wordt in verband gebracht met zon en maan, geboorte en dood.

ohhh fuck nu ben ik op dreef en zie ik echt coole tatto's hahahah

strange_tattoos_5.jpg

strange_tattoos_4.jpg

strange_tattoos_2.jpg

Maar als je dat niet fijn vindt, waarom plaats je 'm dan op een plek die zichtbaar is voor iedereen? Dat is ergens ook vragen naar reacties.

Hij is niet zo zichtbaar dat je hem constant ziet. Alleen als ik een spaghettiband topje aan heb kun je hem bij bepaalde bewegingen wel zien.

Hoezo? Ik heb het nu over mensen die ik niet ken. Daar ga ik niet zo'n persoonlijk verhaal aan vertellen. Maar gelukkig komt het niet zo vaak voor, omdat je hem vrijwel nooit ziet.

Ik had dit topic gister gelezen voordat ik ging slapen en nu had ik gedroomd dat ik een vlinder had laten tatoeeren op mn arm. En hij was SUPER lelijk hahaha echt zo n kindertekening

Ik heb twee tattoos en ik heb er totaal geen spijt van. Maar bijna niemand weet het, want ik hou het liever voor mezelf, juist omdat er zoveel vooroordelen over zijn.

Hier op stage weet niemand het, terwijl hier wel iemand werkt die helemaal onder zit, ze heeft ze zelfs op haar vingers. En mijn familie weet het ook niet, mijn oom kwam er laatst achter, ik heb hem al 3 jaar ondertussen haha!

Jaaa vet leuk vind ik dit altijd. Het merendeel vd mensen met tattoos zijn ook asociaal hahahaha, ik kom meerdere keren per week bij de tattooshop nu en t is werkelijk waar ongelofelijk hahaha. Er komen zelfs mensen langs om hun handen te laten tattooeren zodat ze een uitkering kunnen blijven trekken (dat gebeurt nu overigens niet meer sinds fat bekend werd dat dat de achterliggende gedachte was hahaha).

@die foto met dat teentje: mn vriend moet morgen iemand met zo'n voet tattooeren, die wil iets op de plek waar die teen ooit zat ofzo, vet goor!!!!!

Ach ja, voor alles en al helemaal voor dit, geldt voor mij leven en laten leven. Ik ken mensen met en zonder tatoeages en iedereen is anders. Een tattoo bepaalt niet wat ik van iemand vind, dat bepaalt zijn gedrag en karakter. Ik heb een vriend gehad met zichtbare piercings, iedereen vond het zwaar schokkend. Maar waarom? Nu heb ik een hele andere vriend qua uiterlijk, maar ze zijn echt allebei even lief/leuk hoor.

Edited by Nookie