Jump to content

Het grote tattoo topic #3

Recommended Posts

• Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Loet

34

• Leah

23

• *Mientje-Pippelientje*

22

• jekentmewel

21

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Neeeeeeeeee HANDEN AF VAN DE DOLFIJN!!!!! 

Ze gaat liever langs. ;-)

Daar is ie dan Heb er meer last van gehad dat ik met mn hoofd gebogen zat, dan dat het pijn deed

Posted Images

Ik heb inderdaad ook vooroordelen over bepaalde mensen met een bepaald soort tattoo. Maar goed.. Die mensen maken de vooroordelen ook wel waar hoor. Zoals Loet zegt over die tattoos op de vingers. Ik had er eigenlijk nog nooit over nagedacht dat mensen dat doen! Ik heb er geen last van en als zij er wel last van hebben (met solliciteren oid) dan is dat hun probleem.

Ja inderdaad, ik heb dat zelf ook hoor. Tribals en trampstamps vind ik ook gruwelijk. Maar in dit topic moet het er ALTIJD over gaan.

Ik ga toch ook niet allemaal zeveren in het Gossip Girl topic dat ik die serie niet boeiend vind. Of in het dierentopic dat ik dieren haat (wat niet zo is trouwens, maar get the point :P)

Ik baal echt, wil suuupergraag een sleeve, maar dat kan gewoon echt niet met mijn toekomstige beroep :(

Nou ja dit is toch niet echt te vergelijken met een serie die je kijkt, beetje kromme vergelijking haha. Ik vind t wel interessant, maarr volgens mij heb ik al n x uitgebreid gereageerd hoe ik er over denk, maar vind t wel interessant om te lezen :P .

Nou dan worden het je benen hè, haha!

Ja okay, een serie is idd wat luchtiger haha. Ik vond het ook wel interessant, maar als iedereen 10000 keer dezelfde mening opnieuw moet gaan vertellen wordt het wel een beetje saai.

En benen vind ik dan weer niet zo mooi hahaha

Ik vind die discussies ook altijd wel leuk om te lezen. Al is het wel een beetje uitgemolken inderdad.

Een sleeve vind ik ook heel vet maar dan tot je elleboog en een sleeve op je bovenbeen vind ik ook heel mooi. Al moet je dan wel mooie benen hebben.

• 2 weeks later...

Morgen laat ik een tatoeage zetten op mijn schouderblad! Mijn eerste ! Ik heb tips nodig hahahaha. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het minder pijn doet?

Ben nogal een watje met pijn, maar wil het zo graag!

Mm denk niet dat je veel kan doen om ervoor te zorgen dat het minder wordt. Het is gewoon even doorbijten en op den duur wen je (in sommige gevallen) een beetje aan de pijn. Als je gewoon het doel voor ogen houdt moet dat helemaal goed komen ;) .

Wat ga je laten zetten?

Ik vond het heel erg meevallen daar, alleen bovenop de schouder wel naar. Verder gewoon rustig blijven ademen en niet bewegen, dan is t t snelste klaar haha. Hoe groot wordt t? Ik zat 2u op die plek en dat was prima te doen, na n halfuur is de pijn sowieso altijd een stuk minder (bij mij) omdat je lichaam dan adrenaline aanmaakt.

Er is wel verdovende zalf, die werkt per persoon verschillend en per plek ook, maar die werkt gemiddeld maar n uurtje en daarna doet t extra veel pijn als t uitwerkt haha.

Edited by Loet

Ik neem altijd zoete snoepjes mee. Dat scheelt bij mij een hoop pijn. Ik weet niet waarom maar ach het werkt haha. Verder vind ik het fijn om te kletsen, want dat zorgt voor afleiding en ja goed door blijven ademeN. Dat is het belangrijkste.

Het word een 8 wat voor oneindigheid staat, een beetje bij het 'begin' van je schouderblad, onderin (wow vagere beschrijving kan ik niet geven haha), uit die 8 komt een veer, en uit de veer komen vogels. de laatste vogel komt dan net bovenop mijn schouder zeg maar.

Maar het wordt dus gewoon doorbijten. Goed. Moet lukken. Heb voor hetere vuren gestaan.

Edit: Afleiding lukt wel, neem een vriendin mee die zo gek als een deur is

Edited by Mariss.

@ Loet. Ik ben verre van iemand die 'met de mensen mee gaat'. Om eerlijk te zijn wist ik niet eens dat ze zo populair waren totdat ik het echt opzocht.

Het is een gevoel wat erachter zit. Niet het meegaan met de menigte.

En deels heb ik idd aardig wat met vogels. Heb ook zelf aardig wat vogels, en het gevoel dat vogels vrij kunnen zijn als zij ergens heen willen vliegen (oke buiten dat zij bij mij dan 'opgesloten zitten' maar in het algemeen).