Jump to content

Recommended Posts

heleen55

Heftig die onzekerheid, marjan! Hopelijk vinden ze snel wat er met je schoonvader aan de hand is. 

Fijn dat je zwager ontslagen is. Hopelijk blijft de stent nu goed zitten. 

• iCake locked this topic
  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Leah

71

• Nookie

70

• heleen55

58

• stefanie.

56

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Deze Had ze afgelopen maandag gemaakt! Thanks allemaal voor de lieve reacties!! Doet me echt goed!!

Haha, ik moest hier even hardop om lachen : je maakt een vragenlijst, beantwoordt vervolgens de vragen en zet daar dan in 'lastig' alsof je vindt dat iemand je echt een moeilijke vraag stelt hahaha.

ahw scheet ik wil je een dikke knuffel geven, volgens mij kan je dat wel gebruiken. Ik weet zo goed hoe je je voelt, precies wat je zegt dat je maar hoopt dat dit een nachtmerrie is, dat het een soor

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• anju1999
      By anju1999
      Ik ben nu 18 en in juni wordt ik 19. Ik ben dit jaar aan een opleiding begonnen in Rotterdam .
      Ik wil al een tijd graag uitgaan alleen ik weet niet zo goed met wie. Ik heb wat vriendinnen hier en daar maar ik heb niet echt iemand om mee uit te gaan. Ik heb ook niet echt een vrienden groep. Mijn vriend gaat iedere week uit met zijn collega's en ik heb een vriendin die ook haar eigen vrienden groep heeft waarmee ze uitgaat en wil me niet mengen in haar vrienden groep ( ik wil ook niet aandringen of ik mee mag).  ik heb nog twee vriendinnen waarvan 1 het heel druk heeft en de ander niet wil.  Op school kan niet niet echt vrienden maken. Ik heb nooit moeite gehad met vrienden maken en is dit jaar dan ook voor het eerste dat die klik er niet is. veel mensen om mij heen hebben al een vrienden groep, maar ze laten me er niet echt bij. ik probeer wel interesse te tonen maar er is nooit echt interesse naar mij.  ik laat ook niet snel zien wie ik ben, dus dat zit ook niet echt mee . het zijn mensen waarmee ik wel een gesprek kan voeren... maar meer wordt het dan ook niet. vooral omdat ze zo close met elkaar zijn vind ik het lastig. Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn of je wel eens alleen uitgaan of met z'n tween of tips en waar jullie uitgaan.  
      ( klinkt best sneu hahaha, ik wil gewoon uit gaan maar heb er niet de mensen voor )

liefs 
  • Create New...