Jump to content

Recommended Posts

• Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Leah

71

• Nookie

70

• heleen55

58

• stefanie.

56

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Deze Had ze afgelopen maandag gemaakt! Thanks allemaal voor de lieve reacties!! Doet me echt goed!!

Haha, ik moest hier even hardop om lachen : je maakt een vragenlijst, beantwoordt vervolgens de vragen en zet daar dan in 'lastig' alsof je vindt dat iemand je echt een moeilijke vraag stelt hahaha.

ahw scheet ik wil je een dikke knuffel geven, volgens mij kan je dat wel gebruiken. Ik weet zo goed hoe je je voelt, precies wat je zegt dat je maar hoopt dat dit een nachtmerrie is, dat het een soor

Ow wat eng reshma! Hopelijk valt het mee.

@zwerver ik herken het wel hoor. Mijn moeder is nu 3 jaar ziek (ongeneeslijke longziekte) en zij is ook van een bezige bij veranderd in een oude vrouw met idd een elektrische fiets, rolstoel, rollator, zuurstof en totale afhankelijkheid.

Hopelijk gaat de plaatsing wel goed en kan ze nog gewoon heel lang mee.

Leef van dag tot dag, wil je iets met dr doen, wacht dan niet maar doe het gewoon!

Ik had er het eerste jaar heel moeilijk mee, maar nu accepteer ik dat ze ziek is en nooit meer beter word. Af en toe ben ik heeel bang dat t snel gebeurt ( als er weer een slechte uitslag is van de dokter) maarja je moet door helaas.

Sterkte en als je t er nog over wil hebben dm je maar :)

Sophisticated.

Ik wil graag jullie advies over het volgende: een vriendin van me en onze vriendschap loopt niet zo lekker. We hebben eigenlijk alleen contact via whatsapp, en nu ook al een maand (!) daar niks meer op. Het is heel flauw en kinderachtig allemaal. Even een samenvatting van de afgelopen tijd:

Oktober: bij mij thuis afspreken, maar ze heeft op de dag zelf afgezegd.

Eind november: elkaar voor het laatst gezien.

December:zij heeft verjaardagsetentje met al m'n vriendinnen afgezegd vanwege ziekte.

Half januari:

Zij: Je verjaardag is een maand geleden, ik heb nog steeds een cadeau. Wanneer heb je tijd?

Ik: ik deze week geen tijd, volgende week wel ’s avonds

Eind januari:

Zij: volgende week geen tijd i.v.m. tentamens leren en de week er na tentamens. Dus komende twee weken niet. Ik weet nu nog niet wanneer ik dan kan, rooster afwachten.

Begin februari:

Zij: morgen laatste tentamen, morgenavond tijd voor drankje?

Ik: Kan ik niet, volgende week ook niet.

Begin februari:

Ik: stel 4 data voor

Zij: Ik laat nog wel weten welke, want het is vakantie, weet nog niet wat ik dan ga doen met werken enzo.

Nooit meer wat gehoord van die 4 data..

Eind februari:

Zij: Kan je morgenmiddag?

Ik: Nee, anders had ik dat wel voorgesteld..

Pfff nu al een maand niks gehoord. Maar ik heb ook al een maand niks gezegd. Ik weet niet wat ik moet doen. M'n gevoel zegt: afspreken, sorry zeggen (waarvoor eigenlijk?) en proberen de vriendschap te lijmen. Maar m'n verstand zegt: dit is toch geen vriendschap meer te noemen.. dus laat het gaan.

Edited by Sophisticated.
shizzle

Eerlijk gezegd zou ik het laten gaan. Als het een echte vriendin is dan had je allang met haar afgesproken of zij met jou. Dit soort van half half proberen laat toch al zien dat het eigenlijk vanuit jullie beide niet hoeft, maar dat het meer voor de vorm is. Jammer maar zo gaat dat nou eenmaal.

Ik heb ook zo'n vriendin, ik zie haar nooit en dan probeer ik met der af te spreken, en dan gaat ze altidj "jaa je bent echt een van mn beste vriendinnen (uuuh?) en ik zou je echt graag vaker willen zien." nou oke wanneer kan je dan, en dan is het oooh volgende week niet, die week daarna ook niet maar misschien over 3 weken. En dan hoor je er nooit meer wat van hahaha gaat nergens over.

Sophisticated.

Thanks voor je reactie! Ik vind het zo jammer dat je een vriendschap niet kan uitmaken zoals een relatie. Een vriend van me zegt dat je dat wel kan doen, maar dat is een jongen, dus voor hun is dat makkelijker. Die hebben geen emoties en schuldgevoel zoals vrouwen dat hebben :P

sunshine_girl

Ik herken het.... Heb het gewoon laten gaan. Vind het jammer maar ga geen aandacht/energie ergens insteken als ik 0,0 terug krijg.

1x in de 2 maanden krijg ik nog een wa bericht. Zegt ze ook vaak dat ze me lang niet gesproken heeft en dat we moeten afspreken. Komt toch niks van en als je afspraak heb staan belt ze half uur vantevoren af, heb ik heel het huis schoongemaakt, eerder opgestaan etc. Of nog erger ze belt niet af.

(dat afspreken is de laatste keer in oktober geweest, moe(s)t ze nog komen kijken naar ons huis waar we toen 11 maanden in woonde)

Edited by sunshine_girl
JUSTFUN

Ik heb dat ook. Laatst vriendin meegenomen naar het theater. Zij wilde mee, ik had een kaartje over. Is nu 4 wkn geleden. Was heel gezellig. Hoor niks meer van dr. Sms ik dr of ze meegaat naar een feest met de party animals en andere artiesten. Stuurt ze alleen : Waar?? Moet nu nog antwoord krijgen.

Laat dan maar hangen. <_< Heb het nu ook afgekapt.

Ik spreek dat soort dingen het liefst uit. Misschien is er een reden van haar kant dat het zo loopt. En als dat niet zo is prima, maar dan geef ik wel aan dat ik het fijn zou vinden als ze iets meer investeert in onze vriendschap, want anders houdt het van mijn kant ook op.

judith89

Ik ken het wel een beetje W maar kwam vooral door de vriendjes, sinds ze die hadden konden ze beide niet meer afspreken. Ene vriendin heb ik maar 'opgegeven' de andere watsapp ik soms nog en dan zegt ze.dat zei wel afspraak zal maken maar duurt al 1,5 jaar en ondertussen is ze getrouwd en.verhuisd. Vind het wel jammer maar ik kan er ook niet veel meer aan doen. De laatse 15 gesprekken ben ik begonnen dus ben er ook wel beetje klaar mee.

Mis je de vriendschap en is het verder leuk behalve dit gedoe? Dan zou ik het uitspreken. Als dit de druppel is na nog meer wrijving dan zou ik het lekker zo laten.

Ik had hetzelfde met een vriendenstel, ik had een beetje het idee dat ze ons niet meer wilden spreken en was van plan haar te mailen met de vraag of we het druk hadden en we elkaar daardoor niet spraken of dat er wat anders was. Ik besloot haar nog even een keer te bellen en daarna kreeg ik een WA met een aantal data. Daarna weer een beetje gezellig geWA en nu afgesproken.

Kun je niet een keer bellen, aan de telefoon hoor je meestal sneller of er iets is.

• 2 weeks later...

Wat leuk voor ze Marjan, gefeliciteerd! Best snel toch? Lijkt me heel spannend haha, ik wacht nog op de dag dat mijn broer z'n vriendin ten huwelijk vraagt :P

Neem aan dat het een 1 april grap is van hem? Lullig dan voor haar.. hahaha

oooh t is een grap van jou.. spuit 11 :mellow:

Edited by Melon.
  • iCake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• anju1999
      By anju1999
      Ik ben nu 18 en in juni wordt ik 19. Ik ben dit jaar aan een opleiding begonnen in Rotterdam .
      Ik wil al een tijd graag uitgaan alleen ik weet niet zo goed met wie. Ik heb wat vriendinnen hier en daar maar ik heb niet echt iemand om mee uit te gaan. Ik heb ook niet echt een vrienden groep. Mijn vriend gaat iedere week uit met zijn collega's en ik heb een vriendin die ook haar eigen vrienden groep heeft waarmee ze uitgaat en wil me niet mengen in haar vrienden groep ( ik wil ook niet aandringen of ik mee mag).Β  ik heb nog twee vriendinnen waarvan 1 het heel druk heeft en de ander niet wil.Β  Op school kan niet niet echt vrienden maken. Ik heb nooit moeite gehad met vrienden maken en is dit jaar dan ook voor het eerste dat die klik er niet is. veel mensen om mij heen hebben al een vrienden groep, maar ze laten me er niet echt bij. ik probeer wel interesse te tonen maar er is nooit echt interesse naar mij.Β  ik laat ook niet snel zien wie ik ben, dus dat zit ook niet echt mee . het zijn mensen waarmee ik wel een gesprek kan voeren... maar meer wordt het dan ook niet. vooral omdat ze zo close met elkaar zijn vind ik het lastig. Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn of je wel eens alleen uitgaan of met z'n tween of tips en waar jullie uitgaan.Β Β 
      ( klinkt best sneu hahaha, ik wil gewoon uit gaan maar heb er niet de mensen voor )
      Β 
      liefsΒ 
  • Create New...