Jump to content
Sign in to follow this  
samira123

Samsung Galaxy S4 of S3?

Recommended Posts

samira123

Ik twijfel nog een beetje tussen de 2 telefoons. Is de Galaxy S4 echt veel beter? Het scheelt wel veel in de prijs namelijk.. De Samsung Galaxy S4 heeft aan de andere kant wel wat betere specificaties heb ik gelezen.. Wat vinden jullie? Is het een € 100 meer waard voor een 2 jarig abonnement??

heleen55

S vier bestaat nog niet toch?

123456

Jawel, alleen zal wel prijzig zijn met abbo

Chantal..

Welk abbo dan want ik dacht dat die in Nederland pas in april uit kwam.

123456

Klopt maar hij bestaat dus al wel hehe

Chantal..

Oh haha dacht dat hij al ergens te halen was :P

Maar ik heb zelf de s2 al 2jaar en nog steeds een prima ding en erg fijn dus ik debk dat de s3 wel moet voldoen tenzij je graag het nieuwste van het nieuwste wil

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Actieve Onderwerpen

• Similar Content

• *Metalsick*
      By *Metalsick*
      Hallo, ik had al wat gezocht hier op go, maar kon geen algemeen topic vinden.
      Dus open ik deze, omdat ik zelf losse topics over mobieltjes altijd wat onhandig vind..
      Hier dus al je vragen als je een nieuwe mobiel wil gaan uitkiezen, je adviezen als je het desbetreffende mobieltje hebt en er iets over kwijt wil, alles over abbonementen en prepaid, nieuwste modellen etc. Gewoon, alles wat met mobieltjes te maken heeft dus
      Ik mag na 2,5 jaar een nieuwe telefoon uitkiezen, omdat mn abbonement eindelijk afloopt. Heb al wat rondgekeken op internet, maar eigenlijk vind ik een telefoon helemaal niet belangrijk als in dat je er radio/mp3s op kunt luisteren, fotos er mee kunt maken en weet ik t wat. Gaat mij gewoon om het bellen en smsen. Maar geloof dat iedere telefoon inmiddels wel een camera heeft, dus ging ik kijken welke telefoons ik mooi vind.
      Ben bij de Nokia 7373 uitgekomen, deze dus, in het bruin (dat roze is niks voor mij :

Daar kan je schijnbaar van alles mee, maar ik vroeg me dus gewoon af of er meiden zijn hier die deze hebben (of dat vorige model die hier erg op lijkt). Alvast bedankt!
      En verder als er andere meiden dingen willen vragen over mobieltjes, mooie willen posten, iets obver hun abbonement te vragen hebben etc, kan dat dus ook hier
  • Create New...