Jump to content

Recommended Posts

shizzle

Nou ben geweest, hijs uitgeknepen en ze deed er vanalles op. Zou goed moeten komen. Ze zag wel dat m'n huid heel heel erg onrustig is maar daarvoor kom ik dan nog een keer terug. Ze was superlief, had ook geZegd waarvoor et was. Hoefde niks te betalen en kreeg nog vanalles mee! Super fijn!

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

Wauw wat lief zeg van die vrouw! Hoop dat het helpt.

BW, wat voor een kwast gebruik jij voor je oogschaduw? Gebruik je één dezelfde kwast of gebruik je 1 kwast om het aan te brengen en weer een andere om het te blenden ofzo?

Mooi Wendy! Het valt me alleen altijd op dat jouw foto een raar contrast hebben, heel erg overbelicht, is zo zonde van je foto's.

Naar aanleiding van alle positieve verhalen hier heb ik ook maar eens zo'n oogschaduwbasis bij de Hema gehaald, maar wat een geweldig spul zeg! M'n oogschaduw zit meteen veel mooier en blijft ook veel beter zitten :D

Fantasy

Bedankt nog voor je antwoord BW! Ik heb alleen een blenderkwast waarmee ik het aanbreng maar bij mij zit het echt lang niet zo mooi als bij jou, hah. En ik heb nog wel eens oogschaduw wat een beetje onder mijn oog is gedwarreld ofzo zeg maar, haha. Heb jij dat nooit?

Oogschaduwbasis is ook nog een idee, moet ik ook maar eens halen!