Jump to content

Recommended Posts

Intouchables

Wooooow wat lelijk hahaha serieus! Als ik iemand in de winkel of op straat zou tegenkomen met blauwe lippen zou ik echt heel hard lachen haha!

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

omdat.ik het laatst over die mineralen make-up had en een paar mensen wel benieuwd erna waren even de foundation laten zien:

1542014_04_09_16.jpg

7422014_04_09_16.jpg

beetje jammer dat ie zo licht lijkt door mijn brakke telefoontje. maar je kunt wel mooi de dekking zien. ik ben normaal gezegend met een rood vlekkerig huidje

Edited by Sin

dat valt echt heel erg mee bw. ik ben vlekkig en sproetig. vooral de laatste jaren is mijn huid veel onrustiger geworden. ik heb niet echt dikke puisten,maar vooral veel vlekken. zal even foto uploaden zonder make-up. (haal um wel straks weg :P)

1752014_04_10_10.jpg

Edited by Sin
shizzle

wayooooooooooooooo welk merk gebruik jij??? i need it ASAP hahaha ziet er goed uit man. wat een verschil!! maak eens een foto van het flesje??

Oh wauw dank jullie allemaal :) Je moet het wel echt leren gebruiken want je gebruikt er al gauw teveel van en dan krijg je echt een masker. Ik maak even foto's voor je shizzle, ik gebruik twee kleuren.

20140418_120518.jpg

Edited by Nookie