Jump to content

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

Cocoverde

Jaa ik heb ook echt altijd oogschaduwspikkels op m'n wangen, maakt niet uit wat ik doe! Doe nu maar gewoon eerst m'n ogen opmaken, zodat ik alles wat op m'n wang valt weg kan halen. En daarna dus pas foundation enzo.

Die oogschaduwbasis van de hema vind ik trouwens ook wel fijn, maar die verpakking is zo irritant! In de mijne zit nog superveel volgens mij, maar dat applicatording komt er niet meer goed bij. Ik vind een tube veel fijner werken. Heb er al jaren een van Too Faced, werkt veel fijner en is superzuinig.

heleen55

Ik vond die van essence beetje plakkerig ofzo. Moet je ook eerst wachten tot dat droog is voordat je je oogschaduw erop doet?

L.ouke

BW, welk lip penseel vind jij fijn? Ik wilde de 318 of 316 van MAC bestellen maar Dior bijvoorbeeld is een stuk goedkoper. Welke gebruik jij?

Edited by LoUkE
  • 2 weeks later...
jekentmewel

Wist niet waar dit moest maar wilde t wel ff met jullie delen haha. Vriendinnetje van me werkt bij zo'n schoonheidssalon. En moest een test persoon voor spraytan hebben. Dusssss nu ben ik super bruin :P normaal is m'n gezicht 6 tinten lichter dan m'n lichaam en zijn m'n benen bijv bruiner dan m'n buik, nu ben ik egaal! Mag over een paar uur douchen en dan word het nog wel wat lichter ;p

3A38749A-6785-4BC9-B864-1DF056A8AF84-192-0000000C91749233_zpsa84eff99.jpg526486B0-9D05-4BCF-A95F-CCF9EC159699-192-0000000F4EF41F9A_zpsa99eaaeb.jpg

Mooi kleurtje! Schijnt wel dat het de laatste paar dagen heel vlekkerig wordt, nadeel. Dan moet je echt goed scrubben heb ik gehoord.

jekentmewel

Volgens mij is t iets van €20 maar heb nog een kortings flyer als iemand echt zou willen ;) is idd in Rotterdam. Ze hebben verschillende tinten dus het oranje effect proberen ze echt tegen te gaan haha. Maar ben er blij mee!

En idd kan vlekkerig worden de laatste dagen, en moest vooraf ook scrubben enz (gister). Benieuwd hoe het blijft zitten!

Lovestonedd

Ziet er mooi uit idd, blijft het een beetje zitten?

Weet iemand of ze bij kruidvat of een ander drogisterij ook bodysplashes verkopen?

Dat is een flesje waar 99% water en 1% parfum in zit :P

Ikweet alleen niet of ze het bij kruidvat/etos enz verkopen.

Ik heb er 1 van douglas gekregen, maar ik vind t niet zo geweldig.