Jump to content

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

Amanda.

Lipstick is idd wat oranje.. wel jammer, ziet er niet zo mooi uit op mijn lippen. En ik had wel wat meer pigment verwacht van de color tattoo maar ik ben gewoon een zeikerd haha :P

Cocoverde

Ik vind de color tattoo ook niet zo. Maar sws ben ik niet zo van de vloeibare oogschaduw..

Beter laat dan nooit. ik had een wk make-up woensdag maar het werkte helaas niet hahahha

Snapchat-20140709080510.jpg

Ooh en sorry voor de tekst. het was een snapchat

Wow die is wel heftig! Maar wel heel interessant om te zien hoe ze het doet en inderdaad respect dat ze dat laat zien. Maar ik zou als de dood zijn dat ik in een regenbui terecht kom ofzo :P

Haha ja het is wel een heel kunstwerk zo idd :P maar jeuzes, zoooveel lagen. Dat lijkt me echt niet relaxed. Wel knap gedaan, ik doe het haar iig niet na haha.

Ik dacht vandaag ook weer eens iets te proberen, maar op de foto zie je dus helemaal NIKS :P alleen een beetje schaduw bij m'n ogen, maar ik had allemaal mooie kleurtjes gebruikt enzo boehoe. Je ziet wel de kleur van mn lippenstift iig haha (essence on the catwalk).

28ow1t.jpg

elkepruts

Ben ik last minute naar Luxemburg gegaan voor een mini vakantie, blijkt dat ze hier gewoon nog sephora winkels hebben! Jeeeej naked 3 van urban decay!

Ja ik wil Sephora ook terug :-( Naked 3 is echt mooi vind ik, al maak ik me niet heel vaak meer uitgebreid op. Wel altijd m'n gezicht, maar met oogschaduw wat minder.

Reclames staan er volgens mij toch juist om bekend dat ze vaak overdreven zijn ;)

Ik herken het ook niet hoor. Niet van hier, maar in Nijmegen ook niet..

En over dat vreemdgaan: Toen kwam juist naar voren dat bijna iedereen wel iemand kende die vreemd ging toch?

Haha nou ik ken dus echt heel weinig meisjes die zo uitgaan. Tenminste bij mn ouders zie ik dat echt amper. 99% van de meisjes heeft gewoon een spijkerbroek aan en meisjes met een rokje hebben ook een normale top aan en niet een tijgerprint rokje met croptop erbij.

En ik moet zeggen als ik in amsterdam wel meisjes er zo bij zie lopen zijn ze heel vaak brits en niet nederlands. Tuurlijk zitten ze er wel bij, maar ik vind het echt niet opvallend veel of mega schokkend.

Dat valt hier goed te ontkennen hoor, haha. Ik zie hier serieus ├ęcht weinig meiden die er zo bij lopen wanneer ze gaan stappen. Dus 'typerend' voor een nederlands meisje dat gaat stappen is wel zwaar overdreven.

Haha nee hier in de buurt en stad gaan de meiden ook niet zo uit. Het is inderdaad eerder Brits dan Nederlands. Ben afgelopen week trouwens op zakynthos geweest en dat is echt verschrikkelijk. Gewoon geordie shore live show.

HAHA.wait what?

Haha nou ik weet niet maar in Utrecht val je al uit de toon als je geen gympen aanhebt met een spijkerbroek als je gaat stappen. Ga af en toe uit in een jurkje en dan wordt je gewoon nagekeken. Denk ook echt dat het aan de tenten ligt waar jij komt. De enige meisjes die ik er soms zo bij zie lopen zijn 14 en zitten in hun breezer tijdperk en die mogen dan naar een schoolfeest.

Al was ik ook degene die zei dat ik vrij weinig mannen ken die vreemd gaan :P

@ SD: ik herken het wel hoor. Als ik ga stappen ga ik echt niet op m'n gympen. Naar de kroeg wel maar dat vind ik geen stappen. Maar volgens mij gaan wij ook in dezelfde stad uit ;)