Jump to content

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

Jij bent idd echt mooi BW !

Ik heb een paar weken geleden gevraagd voor hoe te beginnen met make-up (jeetje voel mij net een 12 jarige, ben toch echt een 21 jarige haha) , Heb een beetje rondgevraagd bij meerdere winkels, maar er is maar 1 die mijn lichte kleur heeft, Rituals. Voor de rest heb ik blijkbaar zo een bleke huid voor foundation, of iets anders wat dekt haha.

Ik post niet zoveel maar check dit topic wel regelmatig en ik vroeg me af welke primer jullie aanraden? Had laatst namelijk wat testers gekregen en merkte een groot verschil. Nu weet ik dat die van Mac heel goed zijn maar ik zoek een goedkoper alternatief (maximaal 15/20 euro).

Mooi BW! Jammer dat dat lippotlood niet zo lang mooi blijft zitten, echt een gave kleur.

@Mariss: hmm ja ik weet niet wat je eraan wil uitgeven maar Lancôme heeft echt hele lichte kleuren foundation, bijna wit ;) en volgens mij heeft MAC ook een soort spierwitte foundation waarmee je een net te donkere kleur wat lichter kunt maken. Maar anders pak je toch gewoon die van Rituals, lijkt me prima hoor!

Nee bedoel geen oogprimer! Hmm.. misschien ligt het aan mij dan en denk ik dat maar, als jullie allemaal geen verschil merken haha, zelfs bij Mac niet! Ga er toch nog eens over nadenken dan, in ieder geval bedankt voor jullie advies! :)

Ja ik merkte wel dat het bepaalde lijntjes in mijn gezicht opvulde en dat de foundation ook inderdaad makkelijk is aan te brengen en mooier pakt. Maar het belangrijkste vind ik dat mijn make up langer blijft zitten en weet niet of ik daarin echt verschil merkte. Haha ja mocht je dat ooit doen met een half gezicht en het werkt dan hoor ik het heeeel graag! ;)

flyingbutter

Netjes Nookie! Ik denk wel dat je wenkbrauwen veel mooier zouden uitkomen als je ze iets dikker bijtekent. En dan wel steeds smaller naar de buitenkant.

Edited by flyingbutter