Jump to content

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

FruityForest

Mm denk dat kruidvat ofzo er vast wel een in het assortiment heeft. Ik had er vroeger een van Dove maar weet niet of die nog verkrijgbaar is.

• 2 weeks later...

--

vandaag (al is dit wel belachelijk veel make-up voor mij op een doordeweekse dag) maar ik hoef pas laat te beginnen dus ik heb wat tijd :)

Edited by Sin
  • 3 weeks later...

Oh valt nog mee. Ik gebruik nu poeder van clinique, bijna 30 euro. Cc magique van loreal tegen de roodheid en nog rimmel foundation haha. Als dit product helpt zou ik goedkoper uit zijn. Post vanavond even of het nog mat is aub :)

Nookie, jij postte toch wel eens dat je heel erg last had van puistjes?

Ik heb gister acne crème gekocht van biodermal, gister voor het slapen op gedaan en mijn huid ziet er vanmorgen echt heel rustig uit! Biodermal is nu bij de kruidvat met 30% korting, misschien het proberen waard?

Ik heb ook best snel last van puistjes de laatste tijd. Ook echt dat ik 's avonds een pijnlijk plekje voel en dan 's ochtends een dikke puist heb :P helpt het daar ook voor?

Welke heb je dan leah? En hoe duur was die nu?

Hij heet letterlijk acne crème haha, hij was nu iets van 9,60 ofzo. Voor 30 ml dus best prijzig. Maar hij zegt te werken tegen mee eters en puistjes, ik smeer het gewoon op mijn hele gezicht omdat ik ook veel last heb van mee eters. Maar volgens de gebruiksaanwijzing moet je het gewoon op de gebieden smeren waar je vaak last hebt of op individuele puistjes, dus ik denk dat het ook daar wel voor werkt.