Jump to content

Recommended Posts

Veel plezier! Ik zou lekker de bijenkorf/douglas/ici binnen gaan en je op laten maken met producten voor jouw huid. Uitleg erbij en dan neem je de producten mee die je aanspreken :)

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

Ik haal mijn make-up er altijd af, sowieso was je je toch voor je gaat slapen?

Ik gebruik altijd Philosophy Purity en als ik oogmake-up op heb gedaan dan eerst nog reiniger daarvoor.

Ik had nu een kleine verpakking van Purity, van de week even een grote halen, echt super fijn spul!

Ja wassen/douchen jullie je echt iedere avond helemaal voor je gaat slapen? Ik doe dat echt alleen als ik echt vies ben of helemaal natgeregend en koud ben, dan stap ik nog ff onder de douche. Maar normaal doe ik niet meer dan tandenpoetsen en evt makeup eraf en dan ga ik slapen.

Ik douche meestal 's ochtends, tenzij ik gesport heb. Maar ik maak wel m'n gezicht schoon en was de 'viezere' delen goed (oksels, vagina, voeten).

Ik douche niet elke dag, maar wassen wel 's ochtends en 's avonds. En met het weer van afgelopen weken 2x per dag, want dan zweet ik meer (ik zweet nooit zoveel).

Ja maar als je doucht verbruik je wel 10 liter water per minuut dacht ik. Dus dat is dan toch 50 liter. En bij een wasbak hoogstens een paar liter. Vind het zelf wel belangrijk om daar op te letten, maar snap dat dat niet voor iedereen zo is hoor.

Ja ik geef mijn planten ook liters water per week in de zomer. Maar probeer wel een beetje milieu bewust te zijn als het kan, dus dan compenseer ik het wel met een keer minder douchen haha.

Linguine

Ik douche altijd s ochtends, soms ook s avonds. En make-up erafhalen gewoon elke ochtend en avond. Vind t zo raar dat mensen dat kunnen vergeten haha hoort toch gewoon bij je ritueel.

Ohja dat water laten stromen tijdens het tandenpoetsen doen echt veel mensen. Dat vind ik zonde.

Als ik douche vind ik het geen probleem dat je verbruikt, want dan gebruik je het inderdaad. En douchen is hier ook 5 min. Gemiddeld 1x in de week haren wassen en scheren, dan kan het een half uur duren (maar haren wassen doe ik ook vaak op de sportschool, want dan voelt het vies, dus thuis is dat minder :P)

Ik douche sowieso sochtends, tenzij ik vroege dienst heb dan savonds.

Als ik heb gesport, het warm is geweest, nat geregend etc dan douche ik daarna natuurlijk wel.

Make up er af halen doe ik altijd! Al heb ik nog zoveel gezopen zelfs dan vergeet ik het niet. :P

flabbergasted

Ik vergeet het best wel vaak er af te halen. Mn schoonzus houd altijd hele preken erover. Maar ik koop ook vaak weer nieuwe reinigingsproducten en dan doe ik t drie dagen en dan vergeet ik t weer.

Linguine

Jeetje ik ben in shock dat er mensen zijn die elke dag douchen niet vanzelfsprekend vinden? Heftig haha

Huh waar staat dat? Heb alles terug gelezen omdat ik dat echt smerig zou vinden haha maar zie t niet

Ik douche niet elke dag, ik was mezelf ook wel eens zonder te douchen. Ligt er wel aan wat ik doe, maar als ik de hele dag op kantoor zit en daarna op de bank plof bijvoorbeeld dan vind ik het niet altijd nodig. Is hier wel vaker een discussie over geweest. Ik vind ook dat als je jezelf gewoon wast dat je dan prima schoon wordt.

Het ging toch vooral over niet 2 keer per dag douchen?

Al sla ik het inderdaad ook wel eens een dag over als ik toch weinig doe. Maar dan dus inderdaad wel wassen.

Ja maar als je de hele dag in je pyjama zit dan was je je tussendoor toch ook niet? En als je gewoon gaat werken dan was je je wel. Dus ik voel me dan ook vies (doe ik eigenlijk sowieso nooit de hele dag in pyjama).

Ik sla wel eens een dag over en vind dat helemaal niet raar. Zolang je maar zorgt dat je wel schoon opstaat en naar bed gaat.

stinkdier

Ik moet echt elke ochtend douchen. Anders voel ik me echt duf en slonzig. Mijn haar en gezicht moet dan ook nat zijn geweest haha, maar was 2 x per week m'n haar. 'S avonds douche ik soms, maar maak wel elke avond m'n gezicht schoon.

stefanie.

Ik douche ook elke dag soms 2 keer. Maar wel verschillend ene keer s morgens andere keer s avonds. En mijn haar was ik elke dag

Edited by stefanie.