Jump to content

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

Ok meest lelijke foto ooit, maar ik ga zo de deur uit dus alvast een update.

Het zit nog mooi! En de foto is met flits gemaakt en bijna geen glim! Hij licht alleen iets op bij een flits zue ik haha

Weggg

Ohhh dankje Leah! Ik heb al zoveel geprobeerd dus probeer ik biodermal ook nog wel! :) plakt het niet? Of smeer je het 's avonds?

Assepoes,ziet er nog goed uit! Beetje glim hou je toch als het zo warm is. Aanrader dus?

En verder nog tips qua wat je kan gebruiken? Die biodermal was op :(

Ik heb veel plekjes op mn kin enzo en wat bobbeltjes op mn voorhoofd maar dat niet echt puistjes geloof ik. Valt ook niet echt op maar je voelt het wel.

En verder af en toe echt ergens een dikke pukkel :P

Shit hee ik ben nu een week bezig met stage en mijn kin is helemaal onrustig. Ik weet wel hoe het komt hoor, ik zit veel achter de computer en dan is het nogal verleidelijk om te steunen op je hand ofzo. Dus ik moet maar gewoon leren om van mijn gezicht af te blijven de hele dag denk ik, dan gaat het vast wel weer over! Heb nu allemaal van die mini pukkeltjes en geïrriteerde huid en zo. Balen!

Ik heb van de vakantie ook twee keer rode lippenstift gedragen, het is echt wennen maar wel echt mooi! Alleen moet ik er nog heel erg aan wennen, want ik let er niet op bij eten en drinken :P

En verder in Italië het merk Kiko ontdekt en een geweldige blush gekocht :D

Ooh Kiko vind ik echt super. Zit niet in Nederland toch? Dan maar even online bestellen. Heb al veel verschillende mascara gehad maar die van Kiko is m'n favo nu! Net zoals m'n eyeliner. En de prijs is echt fijn.