Jump to content

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

LiveLoveLaugh

hoi, ik ben een meisje van 11, heb echt tips nodig voor mijn make-up! ik doe nu meestal gwn mascara en oogpotlood maar welke kleur en welk merk??? please help me!!!!photo.jpg

sorry de foto is echt klein...

Edited by saralida

Ja zit op zoveel plekken, behalve in nederland. Ik kwam het deze zomer zovaak tegen dat ik op een gegeven moment de kiko heb overgeslagen haha. Maar idd zo'n chill merk, heb er een hele fijne mascara van en veel nagellakjes.

Mooie lippenstift! Welke is dat?

Ik heb vanmiddag van MAC 'Ruby Woo' gehaald. Maar moet nog wel wennen bij mezelf, maar vond hem zo mooi dat ik hem niet kon laten liggen. Oh en ik moet nog oefenen met aanbrengen, hoe krijg jij dat zo mooi BW?

onderkoffer_

Staat je mooi die lippenstift!

Ik heb laatste weken steeds dat mijn rechter wimpers zo lelijk om krullen. Links zijn gewoon lang, heel verschil.

Iemand die dit kent en of tips heeft? Ik probeer van alles..

Heb nu betaald voor 7 lessen. Als het bevalt wil ik door naar 22 lessen.

Eigenlijk moet ik gewoon door gaan want anders zit ik met een makeupkoffer van 600 euro thuis Haha.

Zou leuk zijn als ik er echt wat mee kan gaan doen. Maar dat moet ik nog allemaal uitzoeken. Hoe en wat.

Ik was al zo lang op zoek naar een avond cursus daarin. Maar dat kon ik nooit vinden of was gewoon te ver weg.

Waar ik nu heen ga is maar 10 km. Rijden, dus echt ideaal!

600 euro is gewoon veel. Maar zonder koffer heb ik geen makeup. :P

Nee mij ook niet. Ik werk gewoon fulltime en woon nog thuis dus kan flink sparen.

Het is ook echt rete duur, maar ik wil het al zolang.

Ik denk dat als ik klaar ben met de hele opleiding ik iets minder dan 2000 euro kwijt ben.

De koffer die ik heb aangeschaft daar zit in principe alles in wat ik nodig heb. Alleen ik heb bijvoorbeeld wel een les waar ik een heel donker iemand moet opmaken. Daar heb ik geen poeder voor. Maar kan ik wel lenen/huren?

Maar had niet verwacht dat er nog veel extra kosten bij zouden komen. Maar moet stiekem toch nog best veel aanschaffen. Een holster bijvoorbeeld. Is niet verplicht maar toch wel handiger als je pencelen niet overal liggen te vallen Haha.

Ik volg de opleiding bij een particulier iemand in Brabant. Zit dus niet door heel het land.

Weet iemand hier duidelijke make-up tutorials? Voornamelijk voor oogschaduw ect.

Ik zit youtube al af te struinen maar zoveel wat gewoon lelijk is of slechte kwaliteit :P

BW, heb jij geen tutorials online? :P

En wat is een goed en toch wel betaalbaar merk voor oogschaduw?