Jump to content

Recommended Posts

#holographic

Nyx is inderdaad een aanrader! Er is nog een andere matte lijn van nyx naast die suede lip creme, maar weet ff niet meer hoe die heet.

Edit: soft matte lip cream heet die lijn!

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

• 2 weeks later...
lovestoned

Hebben jullie dit filmpje van Mascha gezien? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van botox/lipfillers vinden?

Ik vind het bij haar wel heel mooi subtiel gedaan eigenlijk. Heb zelf ook weleens aan lipfillers gedacht. Niet omdat ik niet blij ben met mijn eigen lippen maar als het subtiel gedaan wordt kan ik het zo mooi vinden. En het geeft me misschien een iets volwassenere look aangezien ik vaak als 19jarige wordt aangezien. 

Ik vind het verschrikkelijk. Heb een vriendin die heeft haar lippen laten doen, het valt niemand op zegt ze, maar ik zag het direct.

En ik ben sowieso tegen allemaal dat soort ingrepen omdat ik vind dat de wereld steeds meer en meer over uiterlijk gaat en ik zou dat oppervlakkige niet als normaal willen doorgeven aan mijn kinderen later.

Op zo'n jonge leeftijd snap ik het niet. Als je ouder wordt en hangende oogleden krijgt, daar kan ik nog inkomen.

Ik vind het eerder sneu/jammer dat mensen zich beter (denken te) voelen als ze aan plastische chirurgie doen. Daarmee creëer je het beeld dat je niet tevreden met jezelf mag zijn (and all your imperfections).

Ik moet dan altijd aan dit plaatje denken:

2d9gdj.jpg

En dikkere lippen geven je echt geen volwassenere look. Er zijn mensen met "volle" lippen en met minder volle lippen, jong en oud. Heeft niks met leeftijd te maken.

Ik vind het ook zonde eigenlijk. Vind jou ook een heel mooi gezicht hebben Lovestoned en zou het zonde vinden als je dan aan je gezicht gaat laten 'sleutelen'. Ik snap het in sommige gevallen wel, als je nou bijvoorbeeld echt bijna geen lippen hebt en je dat echt gigantisch stoort of onzeker maakt of echt hangende oogleden hebt bijvoorbeeld. Maar dat is bij jou echt niet het geval wat ik op foto's heb gezien. 

En dat je het wil doen om er volwassener uit te zien vind ik niet echt een goede reden tbh. Dan zou ik eerder een andere haarkleur of lippenstift nemen bijvoorbeeld. Geef het nog 15 jaar, dan zie je er vast ouder uit. :P

Edited by Fantasy

Het zou me doodeng lijken. Ik vind het ook zonde op zo'n jonge leeftijd, volgens mij blijf je dan je hele leven bezig. En heel vaak vind ik het ook lelijk.

En ik geloof ook niet dat je er ouder door lijkt.

Ik vind het ook verschrikkelijk!

Mijn moeder heeft op medische grond paar weken geleden haar ogen laten doen, geen botox, maar "snijden". Ze had zulke zware/hangende oogleden dat ze vaak hoofdpijn had en heel moe was, en ook heel moe leek altijd, nu hebben ze dat weggehaald en dat vind ik wel 'mooi'.

Ws ben ik zelf daar ook een x de sjaak mee, want mijn pa en ma hebben het beide.

@LS

En nu wil je ouder lijken en over 10 jaar wil je jonger lijken, dus doe het maar niet haha.

Edited by Big Tasty.
shizzle

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig!

Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nergens op. Die lippen vind ik ook niet zo kijk als je echt geen bovenlip heb dan kan ik t nog ergens begrijpen, maar als je bijv kijkt naar die meiden v geordie shore dan denk je echt gaat t???? Ti's echt een rare trend. Gelukkig heb jk mooie lippen hahaha

• Like 2

Ik heb niks met Botox/fillers, omdat ik dat op dit moment niet nodig vind, maar ik snap zeker wel dat mensen het gebruiken.

Mijn vader heeft enorm hangende oogleden en ik heb precies zijn ogen dus ik weet dat er ooit een operatie aan komt. Ik vind het nu nog niet nodig, maar ik zou het wel mooier vinden als het niet hangt.

Net als bijv een borstvergroting/-kleining of neuscorrectie snap ik heel goed dat mensen dat doen. Ik zou het ook overwegen als ik ergens echt ontevreden over was denk ik.

Ik vind het alleen jammer als mensen steeds een stapje verder gaan en dan steeds meer laten doen, omdat ze gewoon niet tevreden zijn met zichzelf, wat er aan veranderd wordt. Dan moet je inderdaad aan jezelf gaan werken.

Ik vind Mascha ook echt rete irritant. Lovestoned ik vind jou echt prachtig, zo naturel. Ik zou het lekker laten als ik jou was. Maar als je het echt graag wil moet je het natuurlijk gewoon doen. Denk niet dat het je mooier maakt, integendeel.

HAHA.wait what?

Waarom heeft zij uberhaupt botox gedaan? Ze heeft toch een super strak gezicht?

Ik kan het wel begrijpen als mensen het op oudere leeftijd doen 45/50. En dan vooral als je in de showbizz werkt en je opdrachten hier vanaf hangen. Al ben ik het er niet mee eens. Ben het met Malibu eens dat alles zo op uiterlijk is gericht, zo zonde. Als ik jou was lovestoned zou ik het zeker niet doen! Het is ook gewoon gif wat je in je lijf spuit. Je verlamd gewoon spiertjes in je gezicht. Heb je een gezond lijf.. zou er dan niet zo snel mee gaan spelen.

Jaaa ik wil ook graag fillers lovestoned, toevallig om dezelfde redenen haha, niet meer zo'n kindermondje. Mijn zusje heeft het laats gedaan en het is zooo mooi geworden. Geeft idd een volwassenere uitstraling!

+ Het is toch naar tijdelijk, stel het is lelijk dan zit je er niet aan vast ofzo. Zou het als je het echt graag wilt gewoon proberen. Tegenwoordig is het ook niet meer zo duur trouwens!

Denk het niet? Misschien als het echt geweldig mooi is, maar smaak veranderd ook natuurlijk, kan best zijn dat je over 2 jaar denkt van jezus wat lelijk haha. Of dat het toch zo pijn doet dat je denkt hell noo, alleen tijdens speciale momenten, of nooit meer haha. Maargoed ik ben zelf best bang voor naalden dus ben heel benieuwd of ik ooit durf uberhaupt hahah :P