Jump to content

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

Ik ben laatst naar make up studio in adam geweest voor een soort workshop. Je hebt dan drie uur met visagist die je helemaal uitlegt hoe je je opmaakt, en je doet het zelf ook. Ook schrijven ze alle producten op. Het is aan jezelf of je het vervolgens ook koopt maar de workshop zelf was maar 35e

Filmpjes/websites:

http://www.beautygloss.nl (sommige vinden haar irritant, maar voor beginners wel fijn en Nederlands)

http://cherryfizz.nl/beauty/ Rechts staan allemaal looks, fijne stap voor stap foto's

Everything Luxy: http://www.youtube.c.../EverythingLuxy (voor haartutorials Luxyhair), ik vind altijd dat ze zulke heldere looks hebben

http://www.temptalia.com/look Hier staan veel ooglooks voor inspiratie

---

Goedkope goede make-up; Sleek/Zoeva/Nyx/Kiko, allemaal online te bestellen.

En wat betreft die workshop, ik vond Inglot echt een aanrader. Iemand die niks wist heeft veel geleerd (zij kreeg door iedereen bruin aangesmeerd, maar dat stond nooit, bij Inglot zeiden ze gelijk 'geen bruin, dat staat niet, deze kleur is goed' en dat staat super), maar ik heb ook veel geleerd. Ik zou nooit oranje/rode oogschaduw dragen, maar na het geprobeerd te hebben was het erg mooi. Dat is een grotere investering, maar je koopt niet elke keer een kleur die toch niet zo mooi staat (en ik denk dat jij met je lichte huid sneller last van hebt dan wanneer je getint bent, dan kun je veel meer hebben).

Sleek vind ik ook prima spul, zeker voor de prijs! Ik heb een stuk of 8 paletten, maar gebruik Storm en Au naturel het meest. En voor tutorials kijk ik vaak Lisa Eldridge of pixiwoo op youtube, die doen leuke dingen! Ook nuttige tips en zo. Goed, ze gebruiken wel veel duurdere producten maar je bent niet verplicht om die te gebruiken ofzo.

Thanx! Ga denk ik een palet van sleek dan kopen. Welke winkels kan je dat vinden? Anders doe ik online maar in de winkel scheelt verzendkosten :P

Die workshop in adam is interessant alleen jammer dat ik dan voor de trein ook al snel 40eu kwijt ben.

Eens kijken of er een in groningen omgeving kan vinden wat goed en betaalbaar is dan.

Ik heb ze alleen in Londen in de winkel gevonden, hier kun je ze alleen online kopen. Bijv bij alicejo.com, boozyshop.nl en volgens mij ook in de misslipgloss webshop. Zou gewoon even prijzen en verzendkosten vergelijken!

Voor de kenners: wat is een mooie blush voor een vrij bleke huid? Hij moet niet té opvallend zijn maar gewoon zacht zijn icm met mijn gezicht. Heb niet echt tijd om voor advies langs winkels te gaan. Neem aan dat er wel standaard blushes zijn die goed bij een bleke huid passen. Voorkeur gaat uit naar MAC :)

Al het advies is welkom!

Edited by LoUkE

Ik vind Dainty van Mac heel mooi voor een lichte huid! Maar kan je niet gewoon naar de winkel gaan en om advies vragen?

Ik heb gister een nieuwe foundation gehaald en vandaag voor het eerst op. Healthy mix van bourjois. Tot nu toe vind ik hem superfijn! :D