Jump to content

Recommended Posts

Ja het is toch best veel in het nieuws geweest dat er iets mee aan de hand was? Kan het nu even niet opzoeken.. 

Wat Icake hier boven ook al zegt, gewone wimperkruller en waterproof mascara werkt voor mij wel goed. 

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

Er zit een stofje in dat onder de geneesmiddelenwet valt. Namelijk bimatoprost. Volgens de NVWA is het product daarom een geneesmiddel en geen cosmetisch product. Kruidvat heeft het lang uit kunnen stellen om het uit de handel te halen want het is niet gevaarlijk om te gebruiken maar nu moest het toch uit de handel omdat het, iig in deze samenstelling, volgens de NVWA dus niet verkocht mag worden. Helaas dus (voorlopig?) niet meer te koop. Kruidvat is er nog wel mee bezig om te proberen het weer te mogen verkopen. 

Edited by Dobby*
  • 3 months later...

@Sueno. idd gewoon dagcrème met een kleurtje. Ik pak dan zelf liever gewoon een dagcrème en foundation, heb je wat meer keus qua verzorging en kleuren.

@shizzle hmm ik heb er aardig wat haha. Qua matte heb ik een hele fijne van Kiko, ultimate stylo heet die lijn. Volgens de site mat glanzend maar hij is toch vooral mat. Heb er laatst twee van NYX gekocht (suede matte lijn) en die zijn ook top! MAC vind ik ook super maar dat kost je wel wat meer. Ruby Woo kun je bijv 's morgens op doen, hele dag eten en drinken en 's avonds zie je nog geen verschil haha maar die is wel superdroog. Kan wel aanraden om er een lip primer onder te doen (heb een fijne van NYX), dan droogt het niet zo uit. En lippotlood. 

Ik heb ook een fijne matte van Kiko! Die blijft ook vet goed zitten. De Velvet Passion Matte Lipstick is dat.

Van LOV heb ik ook een hele fijne maar die is niet mat. En momenteel ben ik die kwijt 😭

HEMA longlasting vind ik ook wel fijn.

Ik heb heel lang bb-creme gebruikt, vond ik fijner dan me dichtplamuren en zag er natuurlijker uit. Ik heb ook sproetjes en die bleef je gewoon zien terwijl het wel de oneffenheden verder minder maakte. Win-win. Oh, en het geeft minder af.

Nu heb ik het niet echt meer nodig. Vind ik. Nog geen klachten gehoord. Of mensen durven niet.

Ah thanks. Ik denk niet dat ik aan de BBcream ga dan.

En goeie vraag, ik zoek ook nieuwe goede merken. Kocht er pas 1 van Hema, maar vind ik drie keer niets, dekt niet goed. Ik heb nu een lippenstift van Malu Wilz, echt een superfijn merk.

Welke kleuren hebben jullie van Kiko @Crush en @Malibu?  Ik wil via internet bestellen maar dat is natuurlijk echt niet handig eigenlijk.

wnrsrc97o.png

Hmm de dekking ligt wel heel erg aan welke foundation je gebruikt, ik heb in de zomer ook veel minder dekkende foundation bijvoorbeeld en doe het dan ook vaak niet eens over heel mijn gezicht, alleen waar nodig is. Maar dat is gewoon wat je voorkeur heeft,het scheelt wel een stap 's morgens natuurlijk!

• 1 month later...

En wat voor merken lippenstift vinden jullie goed die niet perse mat zijn?

Doen jullie er dan ook nog iets onder of juist overheen? Hoe zorg je dat het lang mooi blijft zitten? 😛

Mijn favoriete lang houdende lippenstift is l'oreal infallible lipstick. Blijft de hele dag zitten (ook met eten, bij een meergangen diner soms even bijwerken). Met de gloss blijft het glanzen, die moet je wel vaker opdoen. Plakt niet, geeft niet af, blijft goed zitten. 

Ik vind Mac mooie kleuren hebben (mat en glanzend), maar dat is er sneller weer af vind ik. 

Kent iemand misschien het merk Benefit? Ik twijfel om onderstaand te kopen, op zichzelf al zo'n mooi palette 😍

https://www.benefitcosmetics.com/nl/nl/product/vanity-flare-nude-eyeshadow-palette

Ik heb een wenkbrauwpotlood gekocht, had ik echt eerder moeten doen!! Was naar de Douglas geweest van het weekend en die make-up dame had me helemaal mooi opgemaakt, ik hoop ooit ook zo'n pro te worden 😏