Jump to content

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

100

• iCake

63

• Assepoes

58

• FruityForest

55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn wenkbrauwen weer gedaan vanmorgen!

Haha ik denk dat dat dan meer te maken heeft met waar je gaat stappen, ik heb daar namelijk nooit last van.

God wat is die mascha toch een vreselijk kind. Dat mensne hier naar kunnen kijken, hoe zd praat en doet. En dan is zd al fuckin 30 jaar. Zo kjnderachtig! Kvind t niet mooi, die Botox slaat ook nerge

Posted Images

Hele mooie looks, bw! Jij bent echt een pro ;)

Ik heb nu wel mooie make-up (van Inglot), maar ik ben nog niet zo ver dat ik vaak veel tijd wil besteden om te make-uppen ;p Komt nog wel..

Pagina(s) terug hadden jullie het over make-up van Sleek. Hoe zit het qua pigment (zo heet dat toch?) bij dat merk, is het bijna net zo goed als Inglot?

supermooi zeg, ik voel mezelf altijd net zo'n clown met zoveel makeup op. Ik zou ook niet weten wat er allemaal bij me past, kom nooit verder als eyeliner. Heb je nog leuke filmpjes met een mooie ooglook, niet te heftig? gewoon voor doordeweeks? :)

Een tip voor de mensen met eenvette huid! De biodermail gezichtscreme voor vette huid is echt een wonder. Nu bij de etos met 50%. Heb normaal super snel een vette huid en nu niks te merken (al van half 7 opgemaakt).

Edited by LoUkE
FruityForest

Via de fb pagina van Pupa Milano (aafbeelding nagellak) kun je meedoen aan een actie.

Je vult je gegevens in en ontvangt per mail een coupon voor een gratis nagellak bij een winkel in de buurt.

Summer vibes

Wow iets te heftig vind ik t, maar wel mooi nog steeds haha.

Ik had me ook eens opgemaakt (heb altijd wel make-up hoor, maar gewoon simpel mascara en wat blush ofzo alleen).

Kwam net vriendinnetje langs en die zei dat ik zo mooi opgemaakt was! Echt leuk

Maar ik ging net fotos maken en je ziet t dan amper zeg pff

• Like 1
  • 3 weeks later...

Ok ik weet niet zo goed waar ik het moet posten maar; zijn er hier toevallig meiden met eczeem?

Meen me namelijk te herinneren van wel haha.

Heb er namelijk sinds kort opeens last van en baal er echt heel erg van. Maar weet vooral niet wat ik nu met make-up moet doen.

Draag nu bijna nooit meer iets maar wil eigenlijk wel gewoon graag af en toe me wat mooier kunnen maken, voel me nu vaak echt heel naar met helemaal niks op.

Hebben jullie merken of producten die jullie fijn vinden en dus zacht zijn voor de huid? Ik zoek vooral een goede foundation, mascara en eyeliner. Meer draag ik toch niet echt.

• Like 1

Hmm ik heb het zelf niet, maar lijkt me heel vervelend. Ik weet dat een blogger (sh.irley va styl.eguide) die er ook last van heeft make-up van Youngblood Cosmetics gebruikt, maar verder ken ik dat merk ook niet.

Ik heb er zelf geen ervaring mee en weet niet of je t misscchien al gebruikt maar sleutel bij eczeem is o.a. hydrateren/vet houden, dus ik zou daar iig naar vragen bij de ha/dermatoloog. Waarschijnlijk is iets ph-neutraals en ongeparfumeerd prima; biodermal oid.

Verder weet ik dat clinique producten vaak geen reacties geven bij een gevoelige huid

Alle producten die je wilt gebruiken eerst 2 weken op de huid aan de binnenkant kant van je arm testen. Als je daar niet op reageert kun je het ook voor je gezicht gebruiken.

Verder idd goed vet houden.

Locobase repair is een fijne crème die heel snel intrekt. Bij apotheek en goede drogist te koop.

En voor echt hevig eceem is een paar dagen per week elidel of hormoon zalf vaak nodig om het rustig te krijgen maar dat is alleen op recept

Watvoor eczeem heb je en waar? Ik had namelijk lang last van eczeem rond mijn ogen en op mijn neusbrug. Is nu helemaal weg sinds ik een tijdje met Aloë Vera gel heb gesmeerd. Weet niet zeker of het daardoor nou echt is verdwenen of ook door andere factoren, maar t is wel een aanrader, alleen al tegen het branderige gevoel.

Make up heb ik helaas niet echt tips voor! Bij foundation vooral zorgen dat het luchtig is denk ik, maar dat gebruik ik nooit. Verder inderdaad misschien clinique/biodermal proberen.

Edited by Float
jekentmewel

Ik heb ook eczeem maar niet in m'n gezicht, wel bij m'n ogen. Maar idd zou sowieso langs de dermatoloog gaan om het rustig te krijgen en qua producten gebruik ik eigenlijk alles haha. Maar bijv voor makeup remover van mascara zorg ik wel dat het geen hele heftige is. Als m'n ogen gevoeliger zijn gebruik ik amandelolie van t kruidvat huismerk. En qua dagcreme een aloë Vera serum van de tuinen wat ik wel lekker aan vind voelen.

Thanks! Ik heb t idd bij m'n ogen, en dan nog in m'n elleboog holte (?). Dus t valt gelukkig mee hoeveel het is. Heb idd al wel crème gehad van de huisarts maar ben nog nooit bij een dermatoloog geweest eigenlijk. Doet die nog iets anders?

Ben iig net langsgeweest bij de DA en heb nu spullen van Clarins op (helemaal opgemaakt door dat meisje daar haha hilarisch om een keer mee te maken). Dus ben benieuwd hoe dat bevalt. Merk tot nu toe niks iig en t ziet er wel heel mooi uit! En anders ga ik idd nog clinique proberen denk ik.

Dankjewel iig allemaal!

jekentmewel

Ja maakt wel verschil hoor. Want je eczeem gaat nu dus niet weg? M'n dermatoloog heeft me echt super erg geholpen met eczeem terwijl m'n huisarts gewoon een standaard zalfje aansmeerde waar ik niet echt mee geholpen was. Voor m'n ogen heb ik een versie van hydrocortison zalf en dat werkt echt top! Misschien dat je daar ook om kan vragen bij je huisarts.