Jump to content

Wat eet je vanavond #18

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

182

• FruityForest

116

• Marjan*

88

• pandora

84

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ga vanavond gratis wokken! De wok had een nieuwe website laten maken. Ik reageerde op fb met dat ie prachtig was, alleen jammer vd spelfouten.... Kreeg ik helemaal die websitemaker over me heen hah

Ik was bij mn ouders maar at alleen en had geen zin/tijd om boodschappen te doen dus ik heb een broodje ei/mayo/varkenshaas gegeten haha. En een halve komkommer en worteltjes. Zag er echt uit als een

Zo, wok is nog lekkerder als het gratis is

pandora

Haha die heb ik dus nog nooit op!

Ik was gister in DH bij le Connaiseur, lekker geitenkaassalade, enchiladas en cheesecake.. vnv eet ik iets op de Parade in Utrecht. Lekker decadent weer :P

reendje

Als je nog vega bent, A, er is zo'n bbq-achtige Truck (naast waar de verleiding speelt), die hebben echt superlekkere pita's vegaballetjes!

Salade met ijsbergsla melange, tomaatjes, nectarine, buffel mozzarella, balsamico en honing en daarbij vega wokstukjes :)

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Maresa
      By Maresa
      We kunnen hier weer verder met alles wat lekker is (en/of wat mislukt is of niet fotogeniek maar wat toch lekker smaakt). 🍕

• Vespertine
      By Vespertine
      Dag!
      Ja vertel, wat eten jullie met Kerst? Doen jullie een big dinner op Kerstavond, of op Kerstdag? Of hou je het simpel? Meeneemchinees of ganzen en kaviaar enzo?
      Offf zoiets:

? (dat is trouwens een 'turducken', een kalkoen gevuld met een eend, gevuld met een kip, jegh )
    • Maresa
      By Maresa
      Hierbij een nieuwe!

Gisteren: spaghetti bolognese met 
      Net als lunch: omelet met tonijn en kaas en tomaat.
      Vanavond weet ik nog niet wat ik ga eten.
      En morgen eten we in Disney. 
    • Maresa
      By Maresa
      Post hier meer fantastisch eten, aan- en afraders. En vooral pizza.

• stefanie.
      By stefanie.
      Nieuwe!
      Ik had Turkse durum van wereldgerecht(met puntjes op de u haha weet niet hoe dat moet )

• Create New...