Jump to content

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Monyet!

168

• Marjan*

112

• Sophisticated.

92

• iCake

82

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ga trouwen! Gisteren gevraagd We willen eigenlijk al in de herfst trouwen, heb alleen geen idee hoe je begint met zoiets organiseren. Wat deden jullie als eerste?

Heb van beiden nooit gehoord. Wel wollah?

Ik snap het echt niet. Maar ik zal wel de enige zijn gezien de plusjes. Misschien iemand die het uit wil leggen?

Posted Images

Super mooi man MariΓ«lle! Jullie stralen helemaal

En Bart en Twan ook super sjiekkkkk!

Ik vind die 3e foto van onderen echt prachtig!

Edited by _DRUNK
Marielle*

Dankjewel! Ben wel benieuwd wie sueno als gemeenschappelijke vriend heeft! En wie jij kent Billy

We gaan overigens pas in oktober ongeveer op huwelijksreis, naar disneyworld Florida. Dat is echt ons ding dus erg toepasselijk.

Uhm ik heb voor de kerk even witte schoenen aangehad met hakken, en daarna Allstars (fluoriserend roze) en vond het heerlijk. Ik vind het nu overigens wel apart dat alles voorbij is, maar kan wel terug kijken op een geweldige dag. de dansvloer was tijdens het feest geen seconde leeg en toen de DJ klaar was aan het einde begonnen de gasten gewoon zelf liedjes te zingen en bleven ze daar op dansen was echt top

lovestoned

Ah jullie zagen er heel mooi uit inderdaad!

En jaaaaa superleuk dat ik een bruiloft van een go'er mag gaan vastleggen waarschijnlijk :D!

Assepoes

Er moet een nieuw topic gemaakt worden maar ik zit op m'n telefoon haha. Kan iemand dat doen met die lijst uit de beginpost? Sluit k daarna deze

• Like 1
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...