Jump to content

Recommended Posts

Goudlokje

Maar je hebt dan dus avondgasten die alleen naar het feest komen? Bij collega's ofzo?

Klinkt wel goed! Ben benieuwd naar alles haha. Jurken, menu's, maar ook bijv dj's? En of er ook van die sketches door familieleden zullen komen haha

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Monyet!

168

• Marjan*

112

• Sophisticated.

92

• iCake

82

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ga trouwen! Gisteren gevraagd We willen eigenlijk al in de herfst trouwen, heb alleen geen idee hoe je begint met zoiets organiseren. Wat deden jullie als eerste?

Heb van beiden nooit gehoord. Wel wollah?

Ik snap het echt niet. Maar ik zal wel de enige zijn gezien de plusjes. Misschien iemand die het uit wil leggen?

Posted Images

shizzle

wat nodig jullie allemaal veel mensen uit. Kheb echt niet zo veel vrienden noch familie. Denk dat wij amper aan de 50 zouden komen.

bruidstaart is zooooooo heerlijk. heb een tijd in een restaurant gewerkt waar ook een ruimte was voor bruiloften en feesten en er was altijd wel taart over :D leuk om het als toetje te doen :D

Wij hadden ook niet heel erg veel mensen en dat vonden we precies goed. Geen verschil tussen dag/avondgasten. Alle gasten waren de hele dag mee.

Oh ja taart...hmmmm

Ik weet niet eens meer welke vulling we hadden trouwens :P

Chantal..

Denk dat wij ook rond de 50 zullen komen tegen die tijd :P Hoef ook niet zoveel mensen hoor, wil met iedereen kunnen praten :P

Zie op 4 weddings wel eens mensen met 250+ gasten.. WOW!

En bruidstaart als dessert is niet zo heel gek toch?

Wel leuk om te lezen allemaal! ben ook wel benieuwd, vooral naar de jurken!

Hebben jullie ook bruidsmeisjes/jonkers?

Hadden jullie dan geen collega's die je uitnodigden of bijvoorbeeld buren? Ik heb best veel mensen die ik toch wel zou willen uitnodigen, maar er niet de hele dag bij zou willen.

Ik vind de taart na het eten echt leuk, deden vrienden van ons ook. Lekker toetje :D

(en dit topic is helemaal niet goed voor me, want ik krijg hier trouwkriebels van. M'n vriend helaas niet :P)

Ja kinderachtig aan de ene kant 'als ik jou vraag moet jij mij vragen' maar aan de andere kant kan ik me er wel iets bij indenken.

Vraag me af of jullie allemaal die typische volgorde van trouwen-taart-foto's-receptie-diner-feest aanhouden?

Ik kan mij er ook wel wat bij indenken hoor. Maar meestal ben je dan teleurgesteld door de verwachting die jezelf hebt gecreΓ«erd. Ik vind toch dat je zoiets niet echt kan uitspreken naar de persoon die gaat trouwen.

Bruiloft waar ik was:

- verzamelen bij huis bruidspaar met een broodje en daar kreeg je corsage op en iets voor de auto

- naar huwelijkslocatie

- trouwceremonie

- bruidstaart met champagne en cadeaus van de dag gasten

- bruidspaar ging foto's maken en wij verder borrelen

- diner

- feest

shizzle

nou ik heb natuurlijk het 'geluk; dat ik geen collegas heb hahaha maar denk dat mn vriend van zijn werk wel zou willen vragen. Maar ik heb 1 zus, en 1 tante en 2 ooms, die allemaal geen kinderen hebben. Mn vriendinnen zijn praktisch allemaal vrijgezel, en mn vriend heeft 3 beste vrienden met aanhang en thats it. klein clubje maar vind dat eigenlijk wel leuk. ik hoef niet jan en alleman erbij te hebben.

oke nu krijg ik ook de kriebels hahah terwijl het bij mij er echt in geen 100 jaar aan zit te komen. maar dromen mag.

Ja ik heb ook weinig familie/vrienden, maar toch kom ik wel op veel mensen uit denk ik. Vooral omdat iedereen partners heeft en kinderen (oud genoeg om er bij te zijn of die ik er bij wil hebben). Ik kom denk ik wel op 30-40 volwassenen als daggast.

's avonds komen er nog wel mensen bij, maar ook zo'n 30-40 denk ik. Ik heb niet zoveel collega's, maar m'n vriend wel en daar kan hij ook erg goed mee allemaal (en die ken ik ook allemaal).

bigtasty

Ik heb niet zoveel met trouwen. Maar als ik trouw wil ik een mega feest en mag iedereen komen haha.

Nee maar ik heb een grote familie en redelijk wat vrienden en dan ook nog collega's, buren e.d.

Ellentjah

Wij hadden bij het diner 12 mensen + 3 kinderen en wijzelf er nog bij.

's avonds daarentegen hadden we zo'n 150 man uitgenodigd (maar nooit iedereen komt natuurlijk).

Maar JCs vader komt uit een gezin van 14 kinderen en dus zo'n 50 kleinkinderen (wat dus zijn neven en nichten allemaal zijn).

Met de ene neef en nicht heeft ie wel contact en de ander helemaal niet.

Wij hebben daar wel beuwst een keuze in gemaakt.

Ik krijg ook trouwkriebels idd!! Maar mijn vriend wil ook niet... :(

Voor de meiden die al getrouwd zijn, hebben jullie veel jurken gepast voordat je wist welke het werd? En was het echt zoals op tv, dat je ging janken enzo? :P

Ik ben vorig jaar met mijn zus, en dit jaar met mijn schoonzus mee geweest jurk uit zoeken.

Ze gingen beide niet huilen, maar hebben wel beide de eerste jurk die ze gepast hebben uitgekozen!

(dat zie je ook heel vaak bij tlc)

bigtasty

Ik zou heel graag als ik zou gaan trouwen, net als Maresa op converse willen :P ik zou nooit op pumps gaan omdat ik daar niet op kan lopen, ballerina's vind ik echt de meest verschrikkelijke schoenen. En sandaaltjes ach das niet mijn ding (iig niet die dingen die je onder een trouwjurk doet :P)

@marlou – wat een leuk idee om je beste vriendin en je broer als getuigen te vragen! Vind ik heel bijzonder!

Hier is het eigenlijk nog al standaard dat je ouders getuigen. Dus dat zijn mijn getuigen.

en over de daggasten etc: Mijn vriend heeft een enorme vriendengroep, zowiezo 8 hele goede vrienden + allemaal aanhang + kinderen. En ik heb een eigen BFF-clubje waarvan we ook met z’n achten zijn. Dan ouders + broers en zussen. Dus wij hebben behoorlijk wat daggasten. Wij hadden zoiets van, we trouwen maar 1 keer. Dus we willen het ook met iedereen vieren.

Edited by ZERO.

Een protestantse gemeente. (.)

Wij trouwen wat later op de middag in de kerk, een bewuste keuze zodat er meer mensen aanwezig kunnen zijn.

Wat voor kerk zit jij? :)

Edited by ZERO.
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...