Jump to content
Sign in to follow this  
iCake

Show je nieuwe spullen #57

Recommended Posts

shizzle

oke hier mijn aankopen van de primark

2vxf5ty.jpg

leren topje en witte blouse.

28aqoi9.jpg

beetje clarks-achtige schoenen. ben er erg blij mee, maat 37 wel maar ze zitten vrij goed.

14jyii1.jpg

niet zo boeiend maar 2 skinnys donkerblauw en zwart.

oa3zx3.jpg

ketting en mutsje

en deze heb ik ook nog nieuw

2804eg4.jpg

links van de bf gekregen in Pisa, en rechts zijn die van ebay

Leah

Leuk!!!

Hoe was de primark in zoetermeer?

shizzle

ja wel prima. hijs ong zo groot als rotterdam denk ik. maar het was echt mega druk. en ze hebben boven maar 9 paskamers, en dat wisten we niet dus wij staan in die rij en echt het duurde zo lang. ja bleek daar dus door te komen, maar niet dat ze dan zeggen van je kan beter naar beneden gaan. wel veel kassas haha en ze hebben er ook veel kinderdingen, grote schoenenafdeling en ook wat heren. weinig sieraden wel.

Leah

Okay veel kassa's is wel chill omdat ik meestal toch niet ga passen, mijn vriend woont super dichtbij bij die in rotterdam, dus ik kan het altijd nog makkelijk terugbrengen.

pandora

Mooie dingen allemaal, ketting ook! Wil ook wel weer eens naar de Primark, maar zou niet weten waar nu.

MademoisellePapillon

Haha primark en belgie zijn nog niet zo up to date helaas haha! Je kan naar Luik gaan, maar die is niet zo groot/leuk!

111111

Ik vond luik echt waardeloos,het was daar trouwens wel heel rustig.

Maar echt geen leuke spullen het viel echt heeel erg tegen toen..

Weinig gekocht ook toen.

Nina!

Hahahah janita ik heb vd week zelfs gedroomd dat je naar londen voor de primark ging en daar helemaal los ging. Volgens mij ging het die dag daarover in een topic

111111

Haha wat grappig zeg, ik hoop dat jouw droom ooit mijn werkelijkheid word hahaha!

ikke87

Leuke spullen shizzle..ook niet overdreven veel.

Ik let daar nu ook echt op bij de primark.

Kan wel goedkoop zijn, , maar ook dat kost geld. En basics zijn bij hema ook niet duur en vind ik kwaliteit beter..

Marjan*

Leuk allemaal! Wil er ook nog steeds naar toe maar de drukte staat me zo tegen :P

shizzle

ja precies Lenneke ik kijk ook heel erg naar de prijs. Die broeken zijn bijv 8 eu per stuk, ja dat krijg je bij de HnM echt niet dus die koop ik daar. De kwaliteit is niet super maar voor 8 eu doe ik daar dan niet moeilijk over. En schoenen zijn ook zo heerlijk goedkoop. Bij elkaar was dit alles 60 euro, daar koop je nergens anders zo veel voor :D

Sidney

Luik vind ik crap. Te weinig paskamers. Sowieso ben ik niet heel dol op de primark. Als je niet strak in je velletje zit lijken die dunne stofjes nergens op. Word daar depressief :P

jekentmewel

Leuk die lak achtige Schoenen shizzle! Je leren top ook. En vind broeken vd primark voor de prijs ook echt prima hoor!

Reshma

Leuke schoenen :D

En idd lekker dat je zoveel voor relatief weinig kunt kopen. (Al is primark nu ook wel duurder dan toen ze hier nettt waren, maar toch)

L.ouke

Leuk Shizzle! Heb je nog een aanfoto van de ebay-schoenen? Of een foto van de zijkant? Ze zien er tof uit!

.Starlet

Heel leuk idd allemaal Shizzle! Ik ga volgende week ook eindelijk weer een keer winkelen als t goed is.

shizzle

Leuk Shizzle! Heb je nog een aanfoto van de ebay-schoenen? Of een foto van de zijkant? Ze zien er tof uit!

Ja had ik in t eBay topic gepost!

Thanks yall :D

Sophisticated.

Leuke aankopen shizzle!

20ft2j5.jpg

Nieuw jurkje van Costes. Alvast voor de decembermaand (verjaardag, feestdagen). Lelijke foto's. Zonder en met flits. Jurkje is in het echt prachtig.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...