Jump to content
Sign in to follow this  
Estrella.

Het Cadeautopic

Recommended Posts

Estrella.

Ik dacht dat het wel handig zou zijn om een topic te hebben waarbij iedereen haar vragen kan stellen over cadeaus. Kunnen anderen weer inspiratie uit halen.

Denk aan: geboortecadeaus, babyshowercadeaus, verjaardagscadeaus, zoveel-jaar-getrouwd-cadeaus, valentijnscadeaus, trouwcadeaus...

(Heb gezocht of er al zo'n topic was, kon het niet vinden...)

Kees**

Oh wel handig ja!

Heb nu geen vraag, maar komt idd wel vaak een vraag ergens in een topic naar voren...

Summer vibes

Wordt t wel een duur grapje allemaal, zou dat wel ff goed overleggen etc. Wel leuk idee natuurlijk!

Die paarden race is wel mega tof he, ben ik ook x geweest!

Leah

Maar zou je dan overnachten bij die vriend in Milaan? Want Sienna is natuurlijk megadruk met de paardenraces en het Italiaanse verkeer is in het algemeen al een crime om door te rijden. Het is wel echt een stuk rijden, ook omdat je over het algemeen niet zo hard kan in Italië (veel flitsers, file rondom Florence etc). Je bent al snel 4 uur onderweg...

Estrella.

v

Edited by Estrella.

flyingbutter

Drop? Of maak iets Nederlands voor ze, zoals eierkoeken? :P

MademoisellePapillon

Belgische chocolade of bier:p drop maak je niemand blij mee denk ik... moet het eten zijn? Anders kan je dingen meenemen die ze daar niet hebben uit bepaalde winkels. H&m of iets anders

Poolaapje

van die klompensloffen :P

Edited by Poolaapje

Sabrina*

Ladies, ik ben al wekenlang aan het nadenken over de verjaardag van mn vriend. Ik weet echt niet wat ik hem kan geven :( We gaan eind dit jaar 3 maanden op reis en hij vraagt 'een ervaring' voor daar. Dat kan ik nog wel bedenken, maar wil op de dag zelf wel iets kleins geven. Hij fotografeert veel, maar dat is nogal een dure hobby. Iemand een leuke suggestie?

Leah

Wat is de ervaring voor daar die je hebt uitgezocht? Als dat bv een kookcursus is dan kun je hier misschien nog een bijpassend kookboek of attribuut bij verzinnen?

Sabrina*

Nog niets bedacht, we gaan backpacken, dus het wordt wellicht iets waar we eigenlijk geen geld voor hebben. Keertje een luxe hotel, of met een luchtballon of zo. Geen idee nog.

.Starlet

Kun je niet idd dan een nacht in een luxe hotel boeken, of echt lekker uiteten gaan? Toen ik op reis was, was vooral eten echt iets waar ik mezelf mee trakteerde als ik weer in een grotere stad was (en dus niet meer na wekenlang 2x per dag hetzelfde hoefde te eten haha). Oh en ik heb mezelf na een 2,5 week trektocht toen ook getrakteerd op een heerlijke massage (koste relatief gezien ook echt niks) en dat was echt zoo fijn toen haha! Maargoed, weet niet wat jullie precies gaan doen uiteraard. Waar gaan jullie reizen?

Edit: wacht, ik las het verkeerd haha. Je wil dus nog iets kleins erbij?

Ik moet ook iets voor mn bf vinden maar kan niks bedenken, pf. Hij wil ook iets leuks doen ipv een materieel kado - wat we ook eigenlijk standaard wel doen maar ben nog niks tegengekomen waar ik warm van loop.

Edited by .Starlet

Sabrina*

Nog bedankt voor het meedenken! Ik vond uiteindelijk op Etsy iemand die handgemaakte (leren) paspoorthoezen maakt, dus ik laat er eentje maken met zijn initialen. Ze zien er vet mooi uit en hij houdt wel van dat soort -onnodige- frutsels, dus denk dat ie hier wel blij mee gaat zijn :) 

@ Zoe, denk dat ik inderdaad twee dagen ultieme luxe aan hem cadeau geef: lekker eten, mooi hotelletje, goedkope massage ergens. Dat laat ik iig nog even afhangen van de planning. 

Ah, ervaringen zijn wel altijd mooie cadeaus. Wil je iets actiefs, of juist iets relaxed? 

Kees**

OK, ik heb twee cadeauvraagjes.

zondag heb ik een babyshower en dan moeten we een kleinigheidje meenemen dat in een soort 'tijdcapsule' gaat die de kleine op haar 18e verjaardag mag openmaken. Het moet dus het liefst iets zijn wat nu echt helemaal hip is. Iemand een leuk idee? Kom zelf niet verder dan een tijdschrift haha

En een van Mn collega's gaat binnenkort weg en ik ben verantwoordelijk gemaakt voor het cadeau. Eigenlijk wil ik iets heel idioots ofzo, ze is namelijk een enorme droogkloot en we lachen ons vaak slap om haar en dat gaan we missen. Iemand daar een leuk idee voor?

Maresa

Een scheurkalender van DirkJan of iets in die richting? Iets met humor maar dan wel gericht op actualiteiten. 

Mooi cadeau, Sabrina! :) 

Intouchables

Ik vind Milledoni een perfecte website! Voor cadeautips #geenaandelen 😂

Kees**

Oh die is leuk Maresa! Ga ik ff naar op zoek!

zal die site ook ff bekijken :)

Marlizz

Even dit topic nieuw leven inblazen 🤣

Ik heb net sinds een maand ander werk en collega (meid van 20) gaat weg per 12 Sept. dan hebben we ook afscheidsfeestje etc. 

Maar niemand kan een cadeau verzinnen. Ik werk natuurlijk niet zo lang met haar en de rest is inspiratieloos dus misschien heeft 1 van jullie een idee. 

Paar dingen die ik weet 

Gaat in september met pabo opleiding beginnen

Houdt van paarden (heeft volgens mij geen eigen paard) 

Is 20 maar is niet echt van het uitgaan of echt drinken etc. (drinkt wel bier en Hugo 🤣

Ohja ik werk dus in kringloop winkel horeca gedeelte en zij ook en zij gaat nu in ander restaurant werken in de buurt.