Jump to content
Sign in to follow this  
Marjan*

Het huidverzorgingstopic

Recommended Posts

Return

Ja I know Bubbles, ik heb al het meest zachte borsteltje, maar zelfs dat was nog teveel destijds.

Kim-x

Hm, maar je moet dus echt één grote eczeemplek hebben? Ik heb wel regelmatig kleine plekjes verspreid over mijn hele arm, maar dat zal dus niet zijn wat ze zoeken?

Leah

Ja ik kom ook niet in aanmerking want ik heb mijn eczeem ook op de verkeerde plekken haha.

Oh en Anouk en bubbles: ik heb bij de douglas zo'n pakketje gekocht met een dagcreme, nachtcrème en oogcreme voor 40 euro. Dat is dan met een groot potje dagcreme en een kleinere tube nachtcrème.

Ik merk ook echt dat mijn huid minder vet is aan het eind van de dag, dat is zo fijn! En ik gebruik het nu een maandje ongeveer.

Bubbles

Oh top! Mijn Estee Lauder dagcreme kostte alleen al 52 euro (en is het niet waard vind ik) dus dit is al veeel beter! Thanks voor de tip!

Leah

Ik kreeg deze tip van hermelien en ik ben er zo blij mee haha!

Trouwens: via easycosmetics.nl kun je ook een stuk goedkoper allerlei producten kopen. Ik heb daar een bb Cream van Dior gekocht (nja gekregen van mijn vriend) en hij was daar 10 euro goedkoper dan bij de douglas.

Malibu

Oh ja ik heb wel precies daar eczeem en ook heel hevig op het moment. Maar het is bij mij zo wisselvallig dat ik daar ook niet aan mee kan doen. Kan zo zijn dat het ineens overmorgen over is.

Loesoe

Oh chill, thanks Leah, heb nu precies datzelfde pakketje besteld :P

wikkel

Kopieërde de url uit jouw post Leah en dan kom je op een site voor botox ooglidcorrecties haha!

Het is dus zonder 's' aan het eind ;)

lovestoned

Een tijd geleden ging het hier over de Clarosonic. Ik heb nu een budget versie van Beurer besteld (20 euro)

Komt morgen al binnen! Ben heel benieuwd!!

wikkel

Laat volgende week even weten wat je er van vindt, ik ben ook benieuwd.

Sinds ik van de pil naar hormoonspiraaltje ben overgestapt is m'n huid ineens 'bobbelig' je ziet het niet, maar als ik m'n gezicht was voel ik het super goed. Onder m'n kaak en kin willen nog wel eens een puistjes opduiken (rare plek). Best irritant, scrubben enz. helpt niet..

elkepruts

Ik herken het wel wat je zegt! Ook zelfde verhaal, na 1,5 jaar nog niet gevonden wat helpt...

Leah

Nee dat is een bijwerking van de spiraal helaas.

Leah

Ja, zeker rondom je kaak is echt een bijwerking. Ik heb er ook last van. Wat voor mij werkt is elke dag goed reinigen (dat doe ik met de clarisonic) en vochtinbrengende crème (sinds ik die van clinique gebruik gaat het echt stukken beter).

wikkel

Van de ene kant ook wel weer handig om te weten (dacht het wel al, maar zat ook te denken doe ik iets anders met drinken/voeding oid, maar kon het eigenlijk niet bedenken).

Dankje voor de tip :) ik ga er eens naar kijken

Bubbles

Volgens mij help salicylzuur (of zoiets, hoop dat ik het goed schrijf haha) goed tegen van die onderhuidse puistjes. Ik zou er even op googlen, want je hebt ook nog een ander soort zuur wat in cremes zit en ik weet niet meer welke nu het beste werkt hierbij. O.a. op Beautylab.nl en Livelifegorgeous.nl is hier over geschreven.

Oh en Leah, ik heb ook de Clinique creme (dat setje) besteld nav jouw tip en ik vind hem heel fijn! Dankjewel nog!

Assepoes

En wat echt echt echt helpt is roacutanne. Ben zo blij met dat middel!!

lovestoned

Ik gebruik nu benzac. Best heftig spul. Moet je ook echt alleen maar op het puistje zelf smeren.

Mango.

Roacutane is natuurlijk wel een middel dat zeeeer slecht is! Volgens mij krijg je dat ook alleen maar als je duidelijk veel acne in je gezicht hebt. Voor wat onopvallende bobbels zullen ze het niet snel voor schrijven.