Jump to content
Sign in to follow this  
Marjan*

Het huidverzorgingstopic

Recommended Posts

L.ouke

Ik vind het heel interessant! Heb me er nooit zo in verdiept eigenlijk maar wil het toch eens proberen. Wat is voor jullie het grootste verschil wat je merkt tussen deze deo en bijv eentje van Dove?

welk geurtje van Loveli hebben jullie en waar hebben jullie deze gekocht?

misschien niet helemaal voor hier maar ik denk erover om over te stappen op eco wasmiddel. Heeft iemand zich hier in verdiept? Welke is bijv goed en lekker? Als ik het even in een ander topic moet zetten laat maar horen 🙂

Edited by L.ouke

Assepoes

@L.ouke ik ook! Zat te denken aan ecover (heb ik ook al de handzeep en afwasmiddel en vlekken spul van) maar volgens mij was het alleen in poedervorm... heb nu altijd robijn en vloeibaar haha 

lees ff mee naar tips 😁

sunshine_girl

Volgens mij is ecover er ook in vloeibare vorm.

Volgens mij ben ik dat ooit op het werk tegen gekomen

MademoisellePapillon

Een stuk zeep kan je toch op een zeepschaaltje leggen? Dat werkt bij ons prima. Gaat ook zo veel langer mee,  echt een goedkopere optie dan iets uit een fles. 

Voor mijn haar gebruik ik nog geen stuk zeep als shampoo. Ik heb de goede nog niet gevonden voor mijn haar. Wel was ik mijn haar nog maar 1 keer in de week, heb mijn haar de afgelopen weken getraind. Daar is zo'n quarantaine wel geschikt voor 😁

_Lins

Idd zo'n schaaltje met openingen zodat water kan weglopen. Een dicht bakje droogt uiteraard niet op. Ik gebruik geen douchegel oid meer, gewoon een stuk zeep. Wel nog gewoon shampoo, conditioner etc. al wil ik daar ook wel eens een bar voor proberen. Maar 1x per week wassen scheelt al een hoop, doe eeuwen met een fles shampoo tegenwoordig!

Ik heb een vaste gezichtsscrub nu trouwens van Ethique (bij Holland&Barrett), vind die erg fijn! Ze hebben nog meer bars, nog niet geprobeerd.

Edited by _Lins

Crush

Ik heb niet echt plek voor zo'n zeepbakje haha, vooral niet als het er straks meer zijn. dus daar moet ik even iets op verzinnen. Misschien eerst eens een beetje proberen.

Had het ook gekocht omdat het me makkelijk leek met reizen. Nou dat zit er voorlopig niet in 😅

Sannenas

Oh dat lijkt me juist niet makkelijk, juist omdat het een beetje nat is als je het net gebruikt hebt. Maar dat probleem hebben we voorlopig nog niet...

sann..

Ik heb een los zeepbakje bij de hema gehaald, daar kun je m ook in doen en buiten de douche bewaren.

Heb de shampoo bars van lush en die vind ik echt top (die hebben bijpassende blikjes, ideaal om mee te nemen). De zeepbar vind ik wel minder van hun

Yellkje

Ik heb zo'n zeeprekje aan de muur hangen waar de zeep op kan uitdruppen. Wanneer ik er aan denk en hij is droog leg ik hem op een schoteltje in een kastje.

Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar de Loveli deo! Ik heb er nog 2 om op te maken, maar misschien gaat dat wel de volgende worden.

Eco wasmiddel heb ik niet echt naar gekeken als ik eerlijk ben. Maar ik ben wel terug van vloeibaar naar poeder, omdat de verpakking dan karton is ipv plastic, Je hebt van die plastic waseieren (god ik kom even niet op de naam) en wasnoten, maar ik heb eigenlijk niemand gehoord die daar tevreden over is.

Sueno.

Haha een massale verkoopstijging bij Loveli straks 😄 Ben ook wel benieuwd. Ik woon naast een gezondheidswinkel en daar hebben ze er hordes staan. Keuzes keuzes

sunshine_girl

Heb vandaag mijn bestelling bij Loveli binnen gekregen.

En zat al langer aan shampoo/conditioner bars te denken, vandaag ook maar gekocht en besteld. Morgen komt de conditioner in huis. En dan kan ik dat ook uitproberen.

Ben benieuwd hoe mijn huid/haar erop gaat reageren

L.ouke

Ik heb de deo van Loveli besteld! Ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen!

JIL.

Hahaha allemaal nieuwe (toekomstige?) fans. Ik heb de power of Zen omdat die extreem tegen stinkzweet was, maar dat ingrediënt zit nu in álle geurtjes. 

Marcel's Green Soap is een geweldige eco-vriendelijke zeep trouwens! Ik heb er handzeep en allesreiniger van en bestel binnenkort wasmiddel. Alle geuren ruiken goddelijk, echt een genot om handen te wassen momenteel!

20200429_190733.jpg

Edit: eigenlijk doe ik dus best wel wat dingetjes bedenk ik nu. 

Edited by JIL.

wikkel

^^Yes, ik heb ook power of zen gekozen om die reden. Die ga ik sowieso weer bestellen en nu ook een ander geurtje exact om wat jij hier schrijft.

Ecover qua wasmiddel en schoonmaakmiddel is fijn en werkt prima!
Heb wel vloeibaar overigens.

De foto die jij post, herken het wel maar nooit in me opgekomen om dat te kopen. Jij fan dus haha?

Edited by wikkel

Assepoes

Ow wel vloeibaar van ecover dus? Nice.

toch eens aanschaffen dan!

deo heb ik nog 1.5 fles. Iedereen massaal aan de loveli haha. Maar laat ff weten of t bij jullie allemaal werkt 🤪

Crush

Ik las via de fb nog wel wat mensen die reageren op loveli, geïrriteerde huid, rode plekken etc. Ik twijfel nog daarom. Wacht jullie reacties nog wel even af 

JIL.

Dat zijn veelal mensen die 10 laagjes smeren. Ik heb het ook in het begin een beetje gehad omdat je gewend bent veel deo op te doen want psychologisch denk je dan minder te gaan zweten of in elk geval de zweetgeur te maskeren. Maar een beetje is dus echt genoeg! En dan irriteert het je huid ook niet en doet het wel gewoon zijn werk. 

Oh sorry dat ik zo fanatiek ben haha.

Heb al best een aantal andere vriendinnen om, maar mijn moeder vond het bijvoorbeeld niks. Kan ook. Prima.

Edited by JIL.

L.ouke

Nadat je je bestelling hebt geplaatst krijg je een e-mail met aanvullende informatie wanneer je de deo voor het eerst gebruikt. Er staat bij dat je goed moet opletten dat je slechts 2 strepen per oksel zet, dat zou meer dan voldoende moeten zijn. Wanneer je meer gebruikt kan je huid idd gaan irriteren, zou door de hoeveelheid zuiveringszout komen in het product. 

sunshine_girl

Ik gebruik het nu voor de 2e dag en ben zo blij met de deo!

Geen last van zweetgeur en ook niet van zweet..

Zelfs niet als ik nu met shirt/vest/jas naar buiten ga!

Hoop dat dit effect blijft, dan ben ik om! Wat heerlijk die zekerheid van geen geur en zweet.