Jump to content
Sign in to follow this  
Marjan*

Het huidverzorgingstopic

Recommended Posts

shizzle
On 5/22/2020 at 5:51 PM, Inge. said:

Ik gebruik al jaren die van Rituals, ook fijn vind ik! Je hebt 30 en 50 spf. 

Ik ook deze, ruikt ook lekker

*Mientje-Pippelientje*

Thanks allemaal.

Ik ga maandag gier het dorp eens in en kijken of ik er eentje kan krijgen die jullieb noemen.

Ik heb normaal helemaal geen pukkels ofzo alleen als ik ongesteld ben haha.

Sueno.

Biodermal is 1+1 bij Kruidvat nu zag ik toevallig vandaag 🤑

sooki

Ik gebruik sinds 3 jaar nu een zonnebrandcrème die voor baby's is, gewoon van kruidvat merk. Ben voor veel stofjes allergisch en kreeg ook vaak puistjes, maar met deze gaat het wel altijd (nog) goed 

sunshine_girl

Gebruik nu een week of 6 de Loveli deo en nog steeds tevreden. Ik voel me nu veel prettiger, na een hele dag jezelf niet ruiken! Wat een verademing.

Mijn vriend is zaterdag ook begonnen met Loveli deo, en volgens mij is hij er ook zeer content mee! 

Zelf heb ik bij de bestelling van zijn deo ook maar de facecrème en facewash besteld (travelsize) om uit te proberen, en vind het ook fijne producten. Ik denk dat ik deze dan ook wel ga bijbestellen mochten deze op zijn.. en ook hierbij (vind ik) heb je ook weinig nodig.

L.ouke

Ik gebruik hem nu denk ik even lang en ben er tevreden over. Wanneer het ontzettend warm is en je zweet meer vind ik wel dat hij niet zo prettig ruikt. Dan komt een specifiek ingrediënt van de deo naar boven welke niet ontzettend prettig ruikt. Hebben jullie dat ook? Of gebruik ik misschien gewoon te veel?

sunshine_girl

Ik heb daar geen last van, dus herken het ook niet.

wikkel

^^ Nee ik herken dat ook niet Louke
Wellicht te veel inderdaad, je hebt er niet zoveel van nodig.

Sueno.

Ik heb nu die deo van Loveli opgedaan, maar nu loop ik met witte oksels. Trekt dit ooit in? 😅 Heb niet het idee dat ik nu zoveel opgedaan heb.

Kim-x

Twee kleine streepjes is genoeg. Ik doe het altijd op, ga me daarna opmaken/haar doen en daarna doe ik mijn bovenkleding aan 😅 Tegen die tijd is het wel ingetrokken. 

Yellkje

Als het je lichaamswarmte aan heeft genomen verdwijnt dat witte meestal wel (bij soortgelijke deo’s merk ik dat bij mezelf). 

Intouchables

Ik smeer het een beetje in, zoals gezichtscreme 🤪

Sueno.

De eerste testdag was goed! Het was klam genoeg om een goede testdag te zijn😁 Heb de sinaasappel, die ruikt ook nog eens lekker.

perle

Haha ja dat intrekken vind ik ook wel irritant maar ik doe het als eerste op en ga dan de rest doen (tanden poetsen, opmaken enzo). Dan gaat t wel.

Ik vind het niet echt lekker smeerbaar, dat mogen ze nog wel verbeteren.

Malibu

Ik heb een smeerbare deo (uit een potje) van happy soaps. Ben ik erg tevreden over, dus mochten er mensen nog wat andere dingen uit willen proberen dan is dat nog een tip!

JIL.

Ik vind het smeerbaar genoeg, eerst 2 streepjes en 2 minuten later de rest van de kleding aan. Het trekt me niet zo om het met mijn vingers uit te smeren haha. Ben al blij dat het niet zo nattig is, want dan ga ik juist spontaan al zweten ofzo. 

Ik probeerde het vorig jaar ook voor het eerst bij een hittegolf. Tip: hou het echt bij 2 streepjes haha, anders gaat het pijn doen. Desnoods later op de dag nog een keer. Maar het hielp wel tijdens die hittegolf, heerlijk!

Loesoe

Heeft iemand ook ervaring met iets tegen zweet op het gezicht? Ik krijg nu na een stukje wandelen of fietsen al gelijk zo’n rood zweethoofd, heel oncharmant😅

JIL.

Stilzitten voor de ventilator helpt bij mij als enige haha 😂

Nee sorry. Ik heb het ook heel gauw, maar zweten is goed voor je. Dan raak je die warmte kwijt. Ik ga er altijd maar vanuit dat ik er sexy uitzie met zweet op mijn hoofd, veel meer kan ik er ook niet van maken..

Summer vibes

Ik heb ook nog steeds geen echte oplossing haha.
Hier is het 9 maanden per jaar echt warm (waarvan 4 maanden per jaar echt heet) en ik heb t maar gewoon geaccepteerd 😅 ik heb wel vaak tissue of doekje bij me om te deppen als ik bv na wandeling ofzo op t terras ga zitten en ineens heel erg zweet kop heb, dat je het even kan deppen. Ben ook maar gestopt met m’n gezicht afpoederen etc want helpt toch niet als t 35 graden en hoge luchtvochtigheid is haha. Toen ik hier net kwam wonen zei een collega tegen me: ‘the good thing about our weather is that you never have to buy highlighter’ 😅 iedereen zweet gewoon in de hitte dus heb t maar geaccepteerd 😬

Dus dat is m’n tip; proberen niet te druk over te maken en mss een doekje ofzo bij je hebben.

L.ouke

Ik ben er wel achter wat ik fout deed. Ik gebruikte teveel van de deo. Gebruik nu minder en dat gekke geurtje is weg! 🥳

loveli heeft nu ook een mannendeo dus mijn vriend is inmiddels ook om 🤗