Jump to content
Sign in to follow this  
Marjan*

Het huidverzorgingstopic

Recommended Posts

Lovestonedd

Ik heb sinds een halfjaar last van puistjes en een onzuivere huid. Gister bij de tuinen heb ik gevraagd of ze niet iets van een supplement hebben daarvoor en ze raadde me Biotine aan. Dus vanaf vandaag slik ik Biotine. Heb alleen net gegoogled en negatieve reacties gelezen. Maaar ik ben dus heel benieuwd of dit gaat helpen want ik weet serieus echt niet meer wat ik moet doen.

JUSTFUN

ik heb ook steeds meer puistjes weer. heb nu op aanraden van iemand rituals creamy foam wash gekocht, ben benieuwd

Lovestonedd

Oh hou me op de hoogte! Ik heb ook littekens enzo nu omdat ik alles kapot krab. Maar die littekens gaan ook maar niet weg.

Kees**

Ik heb nu door de stress met het huis (maak mee veel te druk om niks) ook weer veel meer puistjes :( Ook van die onderhuidse... Pffff... Dus ik blijf ook graag op de hoogte :)

Crush

Ik ben op zoek naar een fijne bodylotion oid.

Vind de boddybutters van the bodyshop heerlijk ruiken, maar niet echt fijn voor mij, te dik en trekt niet echt goed in.

Rituals vind ik wel fijn, maar vrij prijzig.

Merk dat m'n huid na t douchen wel wat verzorging nodig heeft, maar t moet niet te vettig zijn..

Intouchables

Ik vind die Vaselinespray chill!

Assepoes

Ja die vaselinespray inderdaad en ik heb ook een pot van mylene.. crazy daisy superlekker!

Assepoes

Ja super goed! :D ik zal ff foto's zoeken

Thanks for asking btw, k ben echt superblij met hoe mijn huid er nu uitziet:

Tijdens:

acne105a_zps3f718439.jpg

acne121_zpsc0ed8aa2.jpg

acne105b_zps37e04524.jpg

acne121b_zps009d6ad6.jpg

En dit is drie weken geleden op vakantie. De meest charmante foto ever, maar zonder makeup en echt al stuuukken beter :D :D

Geen puistjes meer, de roodheid is ook bijna allemaal weggetrokken. Helaas alleen wat putjes maar die vallen amper opCIMG4768_zps7013bf91.jpg

Lovestonedd

Wow echt een heel verschil joh, super!!! Echt fijn!

Volgens mij heb je al ooit beschreven wat jij gedaan hebt zodat het minder werd, is dat nog terug te lezen ergens?

Crush

Wauw wat een verschil! Wat zul je daar blij mee zijn :D

En die vaselinespray: wordt het dan niet overal heel vettig? Ik heb dat namelijk al met zonnebrandspray, zo vies

Assepoes

Wat heb ik niet gedaan haha?

Maar ik ben er nu vanaf door roacutanne.. is ook een topic van. Daar worden de bijwerkingen als onleefbaar beschreven.. is absoluut niet het geval.

Je moet het niet onderschatten maar als je er echt last van hebt.. via de dermatoloog.

Ik zou hrt zo nog een x slikken.

Ik heb in totaal bijna 9 maanden 30 mg geslikt.

Intouchables

Nee! Wordt niet vettig en trekt snel in!

Lovestonedd

Ik heb nu trouwens van Garnier een bruiningsspray. Je moet wel goed scrubben van te voren maar mijn benen krijgen er een mooi natuurlijk bruine tint van :D!

Ga het topic even opzoeken!

freestyle

Heftig A! Mar goed dat het voor jou zo fijn heeft gewerkt zeg!

Ik gebruik qua bodylotion meestal die van Palmers cocoabutter, die is zoo lekker. Hij ruikt naar chocolade :P

Edited by freestyle

Kees**

Ik blijf bij dove bodylotion en douchegel, al smeer ik niet zo vaak met bodylotion, alleen na het benen scheren, anders gaan ze jeuken.

Melon.

Ik heb juist na het scheren dat het vet pijn doet als ik bodylotion op doe. Behalve als ik zo der alcahol of geur ofzo neem. Smeer meestal savonds of de dag erna met bodylotion in. Savonds niet met geur vind ik vies in m'n bed :P

Slowpoke

Wauw Assepoes, ziet er echt goed uit! Mooi! Is dit effect blijvend of is er kans dat het terug komt?

Ik heb een hele droge huid en gebruik tijdens het douchen die fa douchegel met bodylotion. En daarna inderdaad ook die vaselinespray. Niet vet en helpt bij mij wel! Spray is sowieso een geniale uitvinding, vind het ideaal haha.