Jump to content

Het huidverzorgingstopic

Recommended Posts

MademoisellePapillon

Haha ik epileer al jaren en het moet inderdaad wekelijks. ALS je eerst een maand al je haar laat groeien, en Dan epileert Dan blijft het wel drie weken we misschien maar je haren groeien niet allemaal tegelijk en ook niet allemaal even snel dus moet je het wekelijks bijhouden (en na een tijd tweewekelijks, als je haar al minder terug komt.) toch vind ik het nog een stuk mooier staan dan scheren omdat het haar wat terug komt heel licht is. Maar echt glad benen heb ik nooit.

• Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FruityForest

27

• Crush

25

• lovestoned

25

• Malibu

21

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vroeg bij de tuinen of ze supplimenten hadden die een mooie huid bevorderen/tegen een slechte huid. Het is bij mij nog niet zo rampzalig dat ik naar de huisarts wil. Ik kreeg dit toen als advies en

Maar je moeder wist niet wat het was? Voor als het straks besmettelijk blijkt te zijn (had ik een keer )

Maar door een rietje moet je wel veel meer kleine slokjes nemen, ik kloek er snel 2/3 naar achter en hup hele sterke zoete ranja er achteraan. Heb nu bijna 1 fles leeg haha, even snel nieuwe halen zo

Posted Images

• 2 weeks later...
Crush

Ik heb als ik mijn foundation op heb gedaan, op m'n voorhoofd telkens van die velletjes. Is dat omdat mijn huid niet goed gehydrateerd is?

Ik heb niet het gevoel dat m'n huid erg droog is en op de rest van m'n gezicht heb ik het helemaal niet.

En ik scrub m'n gezicht ook 2 keer per week.

Heb ik ook sommige periodes! Vaak als ik te heet gedouched heb en in de winter, terwijl mijn huid helemaal niet droog of trekkerig aanvoelt. Ik scrub niet en smeer ook niks, gebruik alleen 's ochtends en 's avonds make up doekjes en van dag/nachtcreme krijg ik juist een vette huid en pukkels. Heb ook geen idee wat je er aan kan doen! Ik heb een pony en in de loop vd dag verdwijnt het dus bij mij zie je het nooit haha.

Bubbles

Velletjes is wss idd dat je huid niet gehydrateerd genoeg is. Ook een vette huid moet je goed hydrateren.

Als je van een creme een vette huid/pukkeltjes krijgt gebruik je een verkeerde creme, waarschijnlijk eentje die te vet is voor je huid. Er zijn ook hydraterende cremes voor gecombineerde/vette huid, die zijn niet heel vettig maar hydrateren wel goed. Is vaak een gelcreme of fluide.

• 4 weeks later...
lovestoned

Ik blijf maar stoeien met mijn huid :( Maar gebruik nu sinds 2 weken biergist tabletten en het lijkt nu beter te worden. Hopelijk is dit het middeltje voor mij wat werkt haha. :D

Dieke.*

Wat doen biergisttabletten? Ik zag dat ze in de aanbieding waren bij Kruidvat, maar er stond vooral bij 'goed voor de haargroei'. Maar dat stond bij al die potjes :P

Intouchables

Ik heb dus hele rare uitslag, begon met een vlek op mijn kuit, daarna had ik het opeens op- en rondom mijn borsten en nu ook op mijn buik. Ik liet het aan mijn moeder zien en die deed gelijk alsof ik doodging, dus ga nu vrijdag naar de huisarts. Beetje ongemakkelijk, want het is echt een stomme oude vent en nu moet ik daar dus m'n borsten laten zien :P

Monyet!

Is het geen schimmel?

Anders moet je wel oppassen. Als je t dan aanraakt en daarna een ander stuk van je huid kan je t daar ook krijgen.

Ik heb t vroeger gehad en mn broer ook 3 jaar terug.

Dieke.*

Ja, ik had idd ook zoiets (medaillonziekte). Alleen bij mij verspreidde het zich gelukkig(!) niet -terwijl ik veels te lang heb gewacht met naar de dokter gaan.

Marjan*

Ik heb ook zoiets gehad, bleek een schimmel te zijn. Ook onder mn borsten, ja,beetje ongemakkelijk bij de huisarts maar goed, hij ziet het vast vaker hé

Intouchables

Nee heb ik niet specifiek om gevraagd en m'n moeder heeft er niet aangezeten :P En het zit niet op mijn handen, armen en gezicht. Toch wel plekken die je het vaakst aanraakt dus denk ook niet dat het besmettelijk is.

Intouchables

Ja die kwam ook naar voren in Google :P ik wacht het even af en ben allang blij dat het niet op zichtbare plekken is zeg maar :)

Vaporize

Heeft iemand nog een goede tip tegen kloofjes bij je lippen? Heb ik normaal echt nooit maar ze zijn zo droog ineens de laatste tijd, kan lippenbalsem blijven smeren tot ik een oms weeg maar het helpt weinig