Jump to content

Kledingadviestopic #4

Recommended Posts

• Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

159

• Malibu

85

• stefanie.

73

• Crush

72

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik dacht serieus dat je een duikbril en een snorkel op had toen ik langs de foto scrolde ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ย  Maar topje zit prima hoor!

Bedankt dames! Ik ga voor de blauwe!

Ik zou zeggen zwart, want ik vind spijker op spijker gewoon niet zo mooi.

Posted Images

Evelien123

Dames!

Ik ben opzoek naar leuke setjes, draag eigenlijk bijna nooit broeken en probeer nu vaker broeken te combineren

met wat leuks.. maar vind het toch lastig! Hebben jullie tips?

Je kunt in het wat draag je vandaag topic kijken.

Verder zie je in folders allerlei combinaties staan, maar ook in webshops.

En uiteraard gewoon om je heen kijken.

bigtasty

Even hulp hoor, ik zie al die leuke jurkjes bij Vero Moda (thanks Birdy :P) Maar die worden allemaal strakker rond de buik.. Slankt dat juist af of niet bij een buikje? Mijn buikje is al sterk verminderd en ga er vanuit dat het nog wel minder wordt mja :P. Ik weet dat het beste is om een jurkje te nemen die onder de borst uitloopt maar die vind ik allemaal minder leuk :P.

Edited by Big Tasty.
Poolaapje

Ligt ook aan de stof denk ik. Als het een wat stevigere stof is, kan het prima uitzien. Maar als het een dun stofje is kan het wel erg opvallen (is meestal ook niet mooi wanneer je vrijwel geen buikje hebt, omdat het dan opeens lijkt dat je wel een buikje hebt).

edit; ik zou dus gewoon gaan passen en dan je besluit nemen, eventueel advies van iemand anders vragen.

Edited by Poolaapje

Uhhhhh dames, vraagje. Hoe strikken jullie je lage Allstars? De strik er gewoon bovenop zeg maar, of naar binnen gestrikt, of een knoopje in de veter ofzo...? Ik heb er nu dus sinds net en ik vind het nog steeds lomp, misschien ziet het er beter uit door een veter-tip van jullie :P

Sophisticated.

Vraagje: ik heb dit jurkje een tijdje geleden gekocht bij Forever21. Alleen ik weet niet zo goed hoe ik 'm leuk kan combineren. Hij is wat langer (net op knie) dus het staat al snel tuttig als je het niet leuk combineert.

11r3n21.png

• Maresa locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Miszz-Bianca
      By Miszz-Bianca
      Wat doen jullie aan met kerst?
      ik zelf moet kerstavond en eerste kerstdag werken dus ik wil aan 2de kerstdag extra aandacht besteden, maar heb eig geen idee wat
      iemand een idee? hoe gaan jullie? sjiek, of gewoon zoals normaal?
      alvast bedankt
  • Create New...