Jump to content

Kledingadviestopic #4

Recommended Posts

Ik vind m leuk! En als je de knoopjes aan de bovenkant wat verder open laat staat hij denk ik nog leuker. Zo hooggesloten vind ik vaak niet zo mooi.

• Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

159

• Malibu

85

• stefanie.

73

• Crush

72

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik dacht serieus dat je een duikbril en een snorkel op had toen ik langs de foto scrolde ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ย  Maar topje zit prima hoor!

Bedankt dames! Ik ga voor de blauwe!

Ik zou zeggen zwart, want ik vind spijker op spijker gewoon niet zo mooi.

Posted Images

Ik ben neutraal volgens mij. Het misstaat je niet maar ik vind hem niet wow.

ย 

Ben benieuwd wat je gaat besluiten na deze uiteenlopende meningen ๐Ÿ˜

• 3 months later...
freestyle

Wat hebben jullie voor winterjas? Ik ben op zoek naar een jas die tegen een stootje en een drup regen kan. Nu kwam ik uit bij een Airforce jas, maar die zijn wel heel duur.... ervaring mee?

Een ski of snowboard jas voldoet ook aan je eisen denk ik. Mijn vorige jas van Killtec bijv was echt top. Brunotti, Falcon zijn ook prima merken en nog redelijk betaalbaar.

HAHA.wait what?

Het hangt er een beetje vanaf wat voor jas je wil. Ik heb zelf net een nieuwe mantel gekocht, maar die is niet echt regenbestendig natuurlijk. Ik vind dat Zalando altijd veel keus heeft.

Ik heb een groene parka van Costes, water- en regenbestendig. En heb dit jaar zo'n fluffy jas gekocht, grijs met panterprint. Wel warm maar niet regenbestendig. Wel blij mee en krijg er vet veel complimenten over ๐Ÿ˜

Ik heb meerdere jassen verzameld de laatste jaren. Een outdoorjack (oud al!) maar doet nog steeds z'n werk, van The North Face. (Warm en regenbestendig). Fijne capuchon enz. Een mantel voor in de auto (zonder capuchon want dat vind ik irritant in de auto). Dan heb ik nog een beetje en neutrale parka die lekker warm is op de fiets maar ook netjes genoeg als je veel buiten bent en je het niet koud krijgt. Nog een pufjas (meer een tussenjas vind ik) maar ideaal vind ik. Een leren jack, maar die draag ik ook als tussenjas. Voor de criteria 'warm' en 'moet tegen een drup kunnen', zou ik ook kijken naar een leuke outdoor parka ofzo. Merken als Jack Wolfskin, The North Face, Didriksons, Vaude enz. Maar ja, wat is betaalbaar? vaak zijn die wel duur(der) (onder de 200,- vind je ze denk ik niet), maar ik heb mijn outdoorjack denk ik al 8/9 jaar. Decathlon is ook een goede optie daarvoor.

Ik heb vorige jaar een hele fijne en warme gekocht bij the Sting, maar zie ze dit jaar niet op hun site staan.ย 
meer zoโ€™n parka model, naar mijn idee ook geschikt in de regen.ย 

ScatteredStars

Ik draag een mantel, maar die is niet geschikt voor regenachtig weer. ย Wel wil ik zelf ook nog een jas die tegen wind en regen kan voor het uitlaten van mijn oppashonden.ย 

ย 

Deze week is het wel geschikt om een jas te kopen, veel black friday aanbiedingen.ย 

De ANWB winkel heeft ook hele mooie, collega van mij heeft daar ook eentje gekocht.. Soort mantel model maar regen bestendig. En ze is jonger dan mij, hipper dus geen ouwe tutten spul ๐Ÿ˜‚ย 

• Maresa locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Miszz-Bianca
      By Miszz-Bianca
      Wat doen jullie aan met kerst?
      ik zelf moet kerstavond en eerste kerstdag werken dus ik wil aan 2de kerstdag extra aandacht besteden, maar heb eig geen idee wat
      iemand een idee? hoe gaan jullie? sjiek, of gewoon zoals normaal?
      alvast bedankt
  • Create New...