Jump to content

Kledingadviestopic #4

Recommended Posts

Marielle*

Ik zit met een dilemma, ik heb zo'n witte benen maar wil graag zwart jurkje aan vandaag alleen heb geen idee welke kleur panty haha!

15y7tbl.jpg Stomme foto maar ja wat zouden jullie doen?

• Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

159

• Malibu

85

• stefanie.

73

• Crush

72

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik dacht serieus dat je een duikbril en een snorkel op had toen ik langs de foto scrolde ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ย  Maar topje zit prima hoor!

Bedankt dames! Ik ga voor de blauwe!

Ik zou zeggen zwart, want ik vind spijker op spijker gewoon niet zo mooi.

Posted Images

Ik zou toch echt liever voor witte benen gaan dan, krijgen ze toch nog wat kleur?? En anders sowieso zwart, gewoon 20 den ofzo, ik hou zelf niet zo van huidskleur panty's haha.

Marielle*

Haha voor mijn gevoel zijn het echt melkflessen.

Heb het nu zonder en volgensmij val ik niet echt op tussen de andere witte benen.

jekentmewel

Ik niet hoor haha. Benen zijn t hele jaar door bruin :P

Maar idd gewoon blote benen anders worden ze nooit bruin. En anders ff een zonnebankje?

• Like 1
bigtasty

Ik ben echt een bleekscheet maar heb echt mazzel dat mijn armen en benen met 1 zonnestraal verkleuren. De rest van mijn lichaam niet helaas :P

Sophisticated.

Vraagje: ik heb dit jurkje een tijdje geleden gekocht bij Forever21. Alleen ik weet niet zo goed hoe ik 'm leuk kan combineren. Hij is wat langer (net op knie) dus het staat al snel tuttig als je het niet leuk combineert.

11r3n21.png

Iemand nog meer ideeรซn? :)

HAHA.wait what?

Ik zou ook voor hakken gaan of van die spierwitte gympen. Maar zelf zou ik het jurkje niet kopen vanwege de lengte. Kun je hem niet korter laten maken? Vind hem verder wel heel snoezig.

• Like 1

Even een vraag, welke maat hebben jullie in all stars. Afgelopen weekend had ik de crรจme en de witte gepast en ze lijken echt gigantisch en ik heb maat 39.

#holographic

Ik heb normaal ongeveer maat 36,5 en heb van allstars maat 36. Hoor altijd dat ze wat groot vallen dus een (halve) maat kleiner is prima.

• Maresa locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Miszz-Bianca
      By Miszz-Bianca
      Wat doen jullie aan met kerst?
      ik zelf moet kerstavond en eerste kerstdag werken dus ik wil aan 2de kerstdag extra aandacht besteden, maar heb eig geen idee wat
      iemand een idee? hoe gaan jullie? sjiek, of gewoon zoals normaal?
      alvast bedankt
  • Create New...