Jump to content

Kledingadviestopic #4

Recommended Posts

Ellentjah

Professional of niet, je komt toch voor t huishouden en de kids toch?

Als jij daar op je hakjes in je mantelpakje (bij wijze van) aankomt mag je van mij zo weer terug hahaha.

Dan denk ik ook van "die heeft het niet helemaal begrepen".

Anders heb je misschien teveel het programma "the nanny" gekeken met die Jo die in d'r mantelpakje en hakken rond paradeert haha.

Tuurlijk moet je te representatief uit zien, maar heb liever dat je casual gekleed bent en makkelijk kunt rennen, springen, vliegen, vallen, opstaan en weer doorgaan (????hihi).

Enne no offence maar vind je nogal cryptisch over wat je nu gaat doen.

Schoonmaken oppassen nanny zie ik voorbij komen. Nouja in mijn huis beter niet op hakken ;).

Weet niet hoe oud de kinderen zijn?

• Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

159

• Malibu

85

• stefanie.

73

• Crush

72

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik dacht serieus dat je een duikbril en een snorkel op had toen ik langs de foto scrolde 😂😂😂   Maar topje zit prima hoor!

Bedankt dames! Ik ga voor de blauwe!

Ik zou zeggen zwart, want ik vind spijker op spijker gewoon niet zo mooi.

Posted Images

shizzle

ahahahah dat vind ik juist zo mooi aan Jo. dan komt ze eerst in der mantelpakje om te observeren. En zodra ze die blagen aan gaat pakken, trekt ze der linnen broek aan en der wijden shirtjes. Hilarisch.

Nja ik zou ook niet op hakken aan komen. Natuurlijk ewl netjes, gewoon jasje en zwarte skinny ofzo. Dan zou ik nog wel je all stars aan doen. Ik denk dat als je er gewoon verzorgd uit ziet, je kleren zijn schoon, je makeup zit goed dat dat dan geen hol meer uitmaakt.

Appelsap

Hahaha eens met Ellen!

Maar als je therapie gaat geven en oefeningen gaat doen hoef je toch ook niet op hakken en in een mantelpakje?

Denk ook niet dat het er om gaat hoe je er uit ziet maar hoe je bent en met de kinderen omgaat. Denk je dat ze zeggen: "Oh zij had allstars aan, die nemen we niet" ? :P

All stars hoeven toch ook weer niet. Je hebt pok nette platte schoenen.

Ik zou ook echt niet voor té netjes en al helemaal niet voor hakken kiezen als het gaat om werken met kinderen.

Wel een leuke baan btw!

Lovestonedd

Ik las dat je niet als gastouder gaat idd, maar als je ook voor het huishouden komt en om de kids te vermaken tussendoor dan zou ik zoiezo gewoon niet op hakken gaan. Maar dat is mijn mening/visie erop. Ook zonder hakken kun je serieus en als netjes gezien worden.

Zou ook niet op hakken gaan hoor.. Ook al ben ik geen moeder, ik zou dat echt niet vinden passen en zeker als het gezin zelf nogal bekakt is denk ik niet dat ze het waarderen.

flyingbutter

Dat zou ik als opdrachtgever juist ordinair vinden, dan zou ik nog eerder 'normale' gympies aantrekken. Of die 'plastic' lage laarsjes die je noemde, heb je daar ook een foto van?

flyingbutter

Ik vind wedges niet ordinair, maar dit model heeft wel zo'n uitstraling, vind ik. Komt door het goud en het glitterachtige. Zou het niet representatief vinden.

Oke dankjewel. Dat is eerlijk van je. Ik heb er nooit zo naar gekeken dus goed om het eens van een ander te horen bij dit soort afwegingen.

Ik zou inderdaad geen all stars of goedkope ballerina's aantrekken. Gewoon een lage hak kan wel hoor. Je gaat op sollicitatie, je hoeft niet meteen op de kinderen te letten. En dan in combinatie met een skinny jeans en een leuke blouse en jasje ofzo.

• Like 1

Ja idd, dat goud en glitter maakt het ongeschikt voor een sollicitatie. Maar nookie, jij hebt 200000 schoenen. Zit er niet iets bij dat plat, simpel en netjes is?

pandora

Ja, vroeg ik ;) Dat klinkt dan nog wel okee, de wedges vind ik inderdaad ook niet mooi. Maar op wat voor schoenen werk je normaal dan??

Intouchables

Ja ik zou de enkellaarsjes doen! Als ik een ouder was zou ik liever iemand op allstars aannemen dan iemand op hakken!

• Maresa locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Miszz-Bianca
      By Miszz-Bianca
      Wat doen jullie aan met kerst?
      ik zelf moet kerstavond en eerste kerstdag werken dus ik wil aan 2de kerstdag extra aandacht besteden, maar heb eig geen idee wat
      iemand een idee? hoe gaan jullie? sjiek, of gewoon zoals normaal?
      alvast bedankt
  • Create New...