Jump to content

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Maresa

212

• Nookie

175

• wikkel

95

• shizzle

92

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Toch nog maar even wat gedaan op vakantie

Goed bezig, Hermelien! Verder word ik een beetje ongemakkelijk van deze posts. Het lijkt nu of je koste wat het kost wil volhouden dat je heus geen perfect lichaam hebt, en de rest gaat je daar met

@reendje nah vind dat eigenlijk best een lompe reactie. Dus omdat ik me eraan wil houden dat ik sochtends een glas water met citroen neem durf ik neit te leven? SLaat toch helemaal nergens op. Ik leef

Malibu

Ik zou zeggen prima. Weet heus wel dat ik geen mega lekker lichaam heb, maar het boeit me ook niet echt, ik vind het wel prima.

Cocoverde

Haha ik ben op zich heus wel tevreden over m'n lichaam en qua vormen mag ik ook niet klagen. Maar ik zie wel gewoon dat ik er mooier uit zou zien met een paar kilo eraf. Vorig jaar was ik 5 kilo lichter en was ik tevreden. Nu is het prima, maar stoor me wel echt aan de vetjes op m'n buik en heupen hoor..

Haha ik moest wel even lachen om de reactie van Leah tussen de rest van de reacties. Nogal praktisch/nuchter.

Waarom zou je willen ruilen? Jij mag er ook zijn Leah :) En uiteindelijk heeft iedereen wel iets denk ik altijd maar.

Ik zou het niet eens in een woord kunnen beschrijven. Ik ben opzich wel tevreden.Tuurlijk heb ik ook wel eens m'n momenten, maar ik realiseer me meestal vrij snel dat ik het er toch mee moet doen. De dingen die je niet kan veranderen; accepteren. En de dingen die je wel zelf in de hand hebt, daar doe ik voor mijn gevoel voldoende voor. (als in gezond eten, sporten, kleding dragen die bij je figuur past). En meer kan je niet doen, toch? Wat hierboven al gezegd werd, waarom jezelf zo naar beneden halen, en waarvoor.

Zo blij dat het weer heerlijk weer is! Gisterenavond een rondje wezen skeeleren (ongeveer 15 km), was echt heerlijk. Daarna nog even groepsles yoga meegenomen in de sportschool, lekker stretchen/rekken/buikspieren enz

En vanochtend alweer hardgelopen, heerlijk :) (niet zo gek lang hoor, nog geen 40 min volgens mij, was wezen intervallen met een groep. In totaal wel en dik uur bezig geweest, uitgebreide warming up en cooling down. Wel fijn want als ik zelf ga, doe ik dat dus niet, ja 2 min. ofzo even kuiten stretchen)

Edited by wikkel
Lovestonedd

Pfoeh goed hee ^^

Ik ben nu juist sinds deze week weer heel goed bezig met mijn voeding alleen kan ik mezelf nog niet zo zetten tot het sporten haha. Achja. Ik merk wel meteen weer dat ik mezelf fitter voel nu ik weer zo goed oplet. Maar kan ook tussen mijn oren zitten maar het voelt iig goed om er weer zo mee bezig te zijn :D! Was weer wat aangekomen de laatste maand.

Malibu

Ik vind het wel echt vervelend nu dat ik niet kan gaan hardlopen ofzo. Gaat opzich wel goed allemaal met mn enkel, alleen ik moet veel werken dus wil hem echt niet gaan overbelasten met hardlopen, want voel dat vele werken soms nog wel aan mn enkel. Hoop dat ik er over 2 weken echt amper meer wat van voel.

Leah

Hm de voornaamste reden is dat ik een ontzettend zware blessure aan mijn knie heb, heb bijna dagelijks pijn en kan ook niet zoveel als ik zou willen. Daarnaast heb ik vaak rugpijn (gaat wel steeds beter nu ik meer sport) en ben ik te zwaar. Ik vind mezelf niet echt mooi in mijn nakie. Heb ook een groot litteken op mijn knie wat ik echt niet mooi vind en zo zijn er nog wel wat dingen. Dus ik zou ruilen voor een goed werkend lichaam, mag best dezelfde uiterlijke kenmerken hebben als ik heb en iets slanker haha!

shizzle

Het hoort niet echt hier maar toch ook weer wel. Gisteren avond werd ik dus weer verkouden. Opeens uit t niets niezen hoesten dikke hoofdpijn rillend van de kou onder een deken. Vorige keer was het 2 weken terug en daarvoor ook weer een paar weken. Ik ben sinds 1 jan al 4 of 5 keer ziek geweest waarvan 2x echt heel ziek.

Maar ik snap er niks van. Eet heel veel fruit, elke dag 2 kiwi's en nog een ander stuk (appel banaan of wat er in de bonus is) veel tomaatjes en avocado op m'n crackers. Als er zon is dan ga ik erin zitten voor m'n vitamine D. Alleen weinig groente omdat ze dat dus in t hotel niet serveren maar daar kan t niet van zijn toch? Eerder scheurbuik dan verkoudheid :P zouden jullie hiervoor naar de dokter gaan? Ik weet niet wat ik er aan moet doen.

Dobby*

Denk dat je daar best voor naar de huisarts kan gaan. Gewoon om eens te vragen waar het aan

kan liggen. Je eet gewoon goed dus daar kan het niet aan liggen lijkt me. Misschien komt het toch door die training/cursus van je werk. Je bent natuurlijk al weken (maanden?) niet helemaal in je doen en dat kan wel doorwerken op je lichaam.

Edited by Dobby*
Hermelien186

Wellicht is er iets met je darmen waardoor je weinig vitamine kan opnemen? En stress heeft natuurlijk ook enorme invloed op de opname van voedingsstoffen. Wellicht moet je een keer 3 dagen sapdetoxen en een klysma (ja sorry haha).

shizzle

Wat??? Hahaha is een anti biotica kuurtje ook goed ;)

Nog nooit over nagedacht eigenlijk over m'n darmen. Als kind was ik ook vaak ziek. Maar laatste dat ik bij de dokter was zei ze juist dat ik een goede weerstand had omdat ik zelf over een ontstoken amandel heen was gekomen.

Hermelien186

Dat is altijd het eerste waar ik aan denk bij dit soort vage klachten: vitamine B tekort, magnesium tekort en darmen die niets meer opnemen. Maar goed, daar heb ik altijd last van gehad, en ik was ook vaak, moe, ziek en hangerig etc.

Hahaha :)

Ik ben al onderweg naar de sportschool. Altijd heel gezellig op maandagochtend, dan zit het stampvol met allemaal 65+ers haha

Haha ja het was al vroeg warm, toch goed dat je bent gegaan! Meestal ga ik op maandag avond naar spinning, maar eigenlijk vind ik het daar te mooi weer voor. De avondvierdaagse begint vandaag dus misschien ga ik daar maar aan meedoen. Sportief en toch genieten van het lekkere weer.

Maresa

Ai ja, ik ga vanavond denk ik, als het iets is afgekoeld hopelijk.

Hahaha Nookie! :P

Ik heb gisteren zo'n lekkere cheesecake gemaakt. <3 Op Instagram werd naar het recept gevraagd dus hierbij:

6i60wm.jpg

Onderste laagje: pecannoten, kokosolie en vanille-extract. Blenden tot het het fijn genoeg is om een bodem van te maken. Even laten rusten in de koelkast terwijl je de andere lagen maakt.

Middelste laag: geschilde courgette, ongezouten cashewnoten die zo lang mogelijk (minimaal een uur) in water zijn geweekt, wat agavesiroop, vanille-extract,kokosroom, kokosolie en kokosmelk.

Bovenste laag: restant middelste laag met een zooitje diepvriesframbozen erdoor.

De middelste laag goot ik uit de blender tot er nog een klein beetje over was, toen heb ik de cake in de vriezer gezet. Toen het iets bevroren was, heb ik de bovenste laag eroverheen gegoten. Daarna alles een nachtje in de vriezer laten staan, en dan in de koelkast bewaren. :) Heel lekker!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Maresa
      By Maresa
      We kunnen hier weer verder met alles wat lekker is (en/of wat mislukt is of niet fotogeniek maar wat toch lekker smaakt).Β πŸ•
      Β 
      Β 
    • Guest ~Just a Girl ~
      By Guest ~Just a Girl ~
      Hey Hey,
      Ik heb het straks al in een topic laten vallen, maar de laatste tijd ben ik wat meer gaan eten en dus ook best veel aangekomen! Voor bijvoorbeeld het gala wil ik weer wat afvallen eigenlijk. Vooral mijn buik mag wel ietsje dunner Maar eigenlijk heb ik daar wat tips voor nodig die goed en efficient werken!!
      Alvast bedankt
    • Vespertine
      By Vespertine
      Dag!
      Ja vertel, wat eten jullie met Kerst? Doen jullie een big dinner op Kerstavond, of op Kerstdag? Of hou je het simpel? Meeneemchinees of ganzen en kaviaar enzo?
      Offf zoiets:

? (dat is trouwens een 'turducken', een kalkoen gevuld met een eend, gevuld met een kip, jegh )
    • Maresa
      By Maresa
      Hierbij een nieuwe!
      Β 
      Gisteren: spaghetti bolognese metΒ 
      Net als lunch: omelet met tonijn en kaas en tomaat.
      Vanavond weet ik nog niet wat ik ga eten.
      En morgen eten we in Disney.Β 
    • Maresa
      By Maresa
      Post hier meer fantastisch eten, aan- en afraders. En vooral pizza.

• Create New...