Jump to content

Recommended Posts

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Miszz-Bianca
      By Miszz-Bianca
      Wat doen jullie aan met kerst?
      ik zelf moet kerstavond en eerste kerstdag werken dus ik wil aan 2de kerstdag extra aandacht besteden, maar heb eig geen idee wat
      iemand een idee? hoe gaan jullie? sjiek, of gewoon zoals normaal?
      alvast bedankt
    • VakantieGirl
      By VakantieGirl
      Hoi allemaal,
      Ik en mijn beste vriendin zijn van plan om mee te gaan op een simbo jongerenvakantie naar estartit deze zomer.
      wij zijn 16 en 17 jaar en wij houden wel van een wijntje drinken. aangezien de minimum leeftijd voor drank in spanje 18 jaar is vroegen wij ons af of simbo jongerenvakanties daar problemen mee heeft. laten de begeleiders je drinken als je minderjarig bent? of verbieden ze je dit helemaal?
      Als iemand die ervaring hiermee heeft op mijn berichtje zou willen reageren ben ik erg dankbaar!
      Love,
      VakantieGirl
    • Kimmetje95
      By Kimmetje95
      Hoi!
      Ik ben de laatste tijd veel bezig met zelf kleren leren maken. Net als Maud van Project Catwalk. Ik vind haar supercool (en hoop dat ze vanavond wint). Nu heb ik een vraagje: weten jullie waar ik naaitips kan vinden en patronen?
      Mijn moeder heeft de Burda en de Knip en die vind ik maar saai. Ik gebruik nu haar oude naaimachine en oefen zelf veel, maar ik vind het nog best wel moeilijk om iets moois te maken. Hebben jullie hier ervaring mee? En vinden jullie dit ook zo leuk?
      groetjes! Kim
  • Create New...