Jump to content

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

170

• Maresa

160

• sunshine_girl

139

• Reshma

96

Top Posters In This Topic

Popular Posts

16-06-2015!

Interpunctie

Misshien had ze wel een kop om op te kakken, dat vertelt het verhaal niet. Bij zulke dingen denk ik altijd รณf broodje aap รณf voer, en val me niet lastig. Ja het leven is fokop, iedereen wordt weleen

Maresa

@ Chantal: mijn idee is dat ik haar aantrek wat ik zelf ook zou dragen. Ik heb drie dingen met roze in de kast zelf, Ivy denk ik ook zoiets. Dat broekje hebben we samen uitgezocht, vind ik haar echt leuk staan!

Hahahaha Kim :lol:

Lieve foto's van Melle. :)

Fijn dat het geen drama was, Marjan! Ik bracht vanochtend Ivy weg en in haar eenkennige bui kon ze alleen maar huilen. Maar ja, kort afscheid genomen en als ik dan eenmaal weg ben gaat het prima. Steven zal denk ik snel wennen als hij vaker gaat.

@ Lin: eergisteren had ze de huistelefoon vast: 'mmm. mmm. MINE!' en daar was ze toch blij mee (wij iets minder). Tegen Stefan zegt ze dada en papa, tegen mij mom en mama, een tijdje terug pakte ze opeens mijn hoofd vast en zei ze 'iwufyou'. Soms lijkt het of ze wat wil zeggen maar dan is het net niet het goede woord (meer 'klinkt als'). Nog veel brabbelen. ;)

Edit: o ja en veel neeeee als ze iets niet wil. En iets wat klinkt als 'that/det' als ze wijst, dus ik denk dat ze dan 'that/dat' bedoelt.

sunrise

Echt schattig die foto van Steven!

Ik vind het echt goed dat je Ivy tweetalig opvoed maresa! Het lijkt me dat ze daar later alleen maar profijt van kan hebben :)

Sueno.

Wat een leuke foto's allemaal! Te schattig hoe Steven met z'n stoere rugzak loopt haha.

Jake is inderdaad een prima naam als het dan toch Engels moet :P heb je een foto BW?

Marjan*

Het is hartstikke goed gegaan, hij heeft leuk gespeeld en meegedaan. Juf was zeer tevreden..er zijn geen tranen geweest. Steven had op weg naar huis grote verhalen :)

Maresa

Aahhh mooi BW! Jij ziet er ook helemaal happy uit.

Ze heeft een aparte blonde kleur haar, dat in bepaald licht wel rossig lijkt inderdaad! Maar vooral op foto's, in het echt niet zo. Er zit wel een filter over die laatste foto ook, ik kon het origineel alleen niet-gedraaid vinden en was te lui om het alsnog te draaien. :P

Maresa

Heel erg veel van beide! Mijn ogen, hoor ik vaak, en Stefans lach. Maar het haar is meer van Stefan, die was als kind blond (en is nu donker). Ik was witblond.

Af en toe herken ik zelfs mijn oma en vader in Ivy, zo maf. En Stefan herkent zijn familie. Ik moet een keer een babyfoto van mezelf zoeken denk ik, kan ik dat ernaast leggen. ;)

iCake

Aah ik vind je zo schattig BW over Jake! Ook op FB zo lief :D

Fijn dat het goed ging Marjan!

Leuke foto's allemaal, ik vind Melle zo'n schatje!

iCake

Nee joh, zo ben ik zelf ook. Ik spam mijn buurmeisje (buren zijn inmiddels goede vrienden) ook bij iedereen en heb het altijd over haar haha. En nu krijg ik er nog een buurjongetje bij die ik straks ook ga spammen. Alleen houdt ze niet zo van online foto's, dus hier niet (ben vooral bang dat ik ze vergeet te verwijderen).

Heel even snel een foto die ik vorige week heb gemaakt (loopauto heeft ze van ons gekregen voor haar verjaardag):

*weg*

Je hebt toch al eens een foto van jezelf als baby geplaatst, Maresa? Samen met je moeder stond je erop, Ivy leek daar echt als twee druppels water op jou!

stefanie.

Leuke foto's hier!

Oh marjan wat schattig met die tas! Fijn dat hij het leuk vond

Edited by stefanie.
Maresa

Wat leuk, iCake! Stoer kind inderdaad. :D

@ BW: haha je zit hier wel in het baby- en kindertopic, hรจ? ;)

@ babyfoto: ja daar vond ik mezelf nog niet eens zo erg lijken, ze lijkt nu meer op me naar mijn idee!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...