Jump to content

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

170

• Maresa

160

• sunshine_girl

139

• Reshma

96

Top Posters In This Topic

Popular Posts

16-06-2015!

Interpunctie

Misshien had ze wel een kop om op te kakken, dat vertelt het verhaal niet. Bij zulke dingen denk ik altijd óf broodje aap óf voer, en val me niet lastig. Ja het leven is fokop, iedereen wordt weleen

bigtasty

Die advertentie plaatsen oké, maar waarom gelijk Mientje hierbij halen?

En tuurlijk ik ben niet achterlijk, en weet ik waarom er Mientje bij wordt gezet en niet een ander, maar nee ik vind dit gewoon laag.

En ik snap ook wel sarcasme. Maar nee.

bigtasty

Ja ik weet niet toen ik het las vond ik het laag, en heb ook verder er niet echt over nagedacht. Maar ik las het niet echt als grap, meer als gemeen, maar als je het niet gemeen bedoeld vind ik het wel prima...

Ik heb mega veel humor. :lol:

Trouwens Melle is echt zoooo'n knap kind! Echt jeetje!

Maresa

Zit je mijn kind een beetje te negeren birdy? :P

Als grap is het flauw, als attentie is het best een slimme optie! Maar volgens mij zou Mientje dat niet doen omdat ze liever niet met een onbekende seks heeft voor een kind.

sunshine_girl

Fijne moederdag! En zijn jullie al beetje verwend door jullie kinderen?

Sem heeft een schilderijtje gemaakt met een groot rood hart erop op de peuterspeelzaal

*Mientje-Pippelientje*

Ik had 'm al gezien op FB ja. Wehehe. Wel grappig.

Er zijn andere opties voor dat soort dingen.

Als je écht zo graag iemand wil helpen, google je even naar dat soort site's.

Maargoed.

Ik vind het grappig en snap zelf ook wel dat het niet gemeen gedoeld is vanuit Birdy.

Anyways,

fijne moederdag mama's! :D

• Like 2
Marjan*

Fijne moederdag!

Nee ben niet verwend, dit stond er wel toen ik thuis kwam vanmorgen van stage:

10zpdfd.jpg

Haha zegt Jan net: er is nog een kleinigheidje voor moederdag onderweg, helaas niet op tijd bezorgd :(

Edited by Marjan*
Sidney

aaH Schattig,Marjan!

281rnfm.jpg

Ik vind moederdag officieel de leukste dag van het jaar! Ontbijt,vol bad, word uitgebreid gekookt voor me. Ik mag zoveel gitaar spelen als ik wil. Ik hoef niks te doen!! Ik heb lange tijd niet zo chill gezeten. Eigenlijk staat moederdag voor alles wat niet met moeder zijn te maken heeft :P

Edited by Sin

Ah wat schattig cadeau van noah !

Hier ook zelf geknutseld cadeau wessel vroeg de hele week al elke dag of het moederdag was en ik zn cadeau ging zoeken die hij onder in de rode kast had verstopt.

Hij was er zo trots op, super lief.

En ik moest in bed blijven tot hij de tafel had gedekt.

Maresa

Klinkt goed van iedereen!

Ivy is uit logeren en Stefan was vanochtend al richting Parijs dus vierden wij het gisteren. Cadeaus gehad, ik mocht uitslapen, lekker hardgelopen, naar het zwembad geweest met zijn drieën, heel relaxed. :)

Wessel had een washandje met zijn handafdruk er op en snoepjes er in.

Hij wist volgens mij zelf helemaal niet meer dat hij dat gemaakt had :P

Was vooral druk geweest met inpakken en verstoppen

Maresa

Stil hier, iedereen aan het bijkomen van Moederdag? ;)

Ik heb nog twee foto's van gisteren, toen ik Ivy ging voorlezen bij mijn ouders thuis (daar logeerde ze omdat Stefan weg is en ze vandaag een extra dagje bij mijn ouders is). Mijn moeder heeft toen op de foto gekregen dat ze mee ging doen met 'hoera'! (O ja ik zie er niet uit, lange werkdag gehad.)

akhbud.jpg

2iiihpj.jpg

Van mijn schoonouders kreeg ik laatst al deze:

mhzfkl.jpg

(romper uit Noorwegen, had Stefan meegenomen)

Ok misschien niet de duidelijkste foto's maar ik word er zelf blij van. :P

• Like 1
Marjan*

Niet veel te melden denk ik :P

Ah wat is het een heerlijk kind! Zo vrolijk!

Gaat het met slapen goed?

Als je tegen steven zegt hoera, dan zegt ie taart :P

Vanmiddag derde keer Psz en hij praat er al dagen over. Iedereen moet het weten, ook wie de juffen zijmmn. Zo schattig!

sunshine_girl

Fijn dat steven het zo leuk vind op de psz.

@maresa: leuke foto's.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Sanne doet het goed. Groeit, eet en slaapt prima e n sem begint steeds losser te worden tegenover Sanne. Wel zolang je hem het tempo laat aangeven.

Maresa

Leuk dat het goed gaat met Sem en Steven! Hoe is het met twee kinderen? Lijkt me best zwaar nog, al hoor ik wisselende verhalen. De één vindt het een enorme overgang en een wereld van verschil, de ander roept dat het eigenlijk weinig uitmaakt ten opzichte van één kind hebben.

En dank jullie! Ik word ook steeds blij van Ivy. :D Slapen gaat nu hartstikke goed, dus ik hoop niet dat ze terugvalt nadat we in Amerika zijn geweest.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...