Jump to content

Recommended Posts

Hihi ja veel wassen hoort er voorloopig wel bij

Zetten jullie m elk uur of zo op t potje ??

Wij wouden ook met stickers doen maar dat vond wessel helemaal niet interessant.

Toch ging het echt super snel.

Nu alleen s nachts pamper aan of als we echt lang op stap gaan

Vind de broekjes van kruidvat ideaal !

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

170

• Maresa

160

• sunshine_girl

139

• Reshma

96

Top Posters In This Topic

Popular Posts

16-06-2015!

Interpunctie

Misshien had ze wel een kop om op te kakken, dat vertelt het verhaal niet. Bij zulke dingen denk ik altijd óf broodje aap óf voer, en val me niet lastig. Ja het leven is fokop, iedereen wordt weleen

Die oefenbroekjes van kruidvat zijn echt gek. Ze hebben zo'n krakende vulling. Volgens mij kan dat nooit lekker zitten :P

Hier is t ook ineens heel snel gegaan met zindelijkheidstraining. We hebben er eigenlijk geen moeite voor gedaan, want hij wilde gewoon zelf op zn potje/naar de wc. Wel handig iig!

Ik nam Noah met mij mee naar de wc en dan ging hij daarna ook even erop. Hij had zo'n ding voor op de wc en dat vond ie leuk. En naderhand staand plassen was helemaal geweldig. Krukje erbij en dat ging super. Wel even een terugval gehad toen hij naar de peuterspeelzaal ging omdat ie niet durfde te zeggen dat ie moest plassen.

• Like 1

We vragen om de 10 min ofzo of ie moet plassen maar hij geeft het zelf ook wel aan.

Voor de nacht ook luier om en als ie middags op bed gaat.

Hier ook luierbroekjes gekocht van kruidvat. Die voor de Psz en als we weg gaan. Zoals vanmiddag ging ie met Jan weg dus broekje aan. Ging goed. Zat amper wat in en toen ze thuis kwamen wílde ie meteen op het potje.

IMAG3027_zpsvjuanc5h.jpg

Ging ie mij even uitleggen hoe dat werkt

Edited by Marjan*

Weet er iemand wat je moet doen als je in een andere stad bent dan de stad met het ziekenhuis waar je bent ingeschreven voor je bevalling?

Gewoon just in case hoor. Mn broertje is vandaag jarig en ik heb echt een superraar en kramperig gevoel in mn buik. We denken dat het niks is, maar stél dat we daar vanavond zijn, wat moeten we dan doen als baby echt besluit om te komen?

Anders bellen we de vk ook wel om het te vragen, maar ik wil niet zomaar bellen en ik denk ook oprecht niet dat er vandaag serieus wat aan de hand is.

sunshine_girl

Zou ik inderdaad ook doen... Had me bij sem ook erop voorbereid dat het misschien nodig zou zijn. Ben ook naar mijn broertjes verjaardag gegaan 100km verderop en moest nog maar 7dagen tot de datum.

Nee, 19 okt uitgerekend. Maar vanmorgen en vanmiddag had ik echt van die krampen die steeds meer leken op wat ik had toen yesh kwam (had toen heel erg zwakke weeen, dus wist echt niet dat het allemaal al begonnen was), dus we dachten even dat deze baby ook een verjaardag zou stelen :P

Maar ineens was t allemaal over haha.

Woooow, 6 a 7 weken?! Pff haha, dat lijkt me echt niet prettig :/

Mn vriend zat het te timen en dan zei hij dat er weer 1 aan zou komen over 3 min ofzo en dan gebeurde dat ook echt precies op dat moment. Dachten wel echt even dat t dan al kon gebeuren haha. Toch wel een beeeetje eng hoor. Bij yesh ging de bevalling zelf zo makkelijk dat het nu zowat alleen maar kan tegenvallen :P maar ja, ik probeer er maar niet aan te denken haha.

Wel spannend hoor Resh.. ben ook echt zooooooo benieuwd hoe ze (meisje werd het toch? correct me if i'm wrong) eruit gaat zie..en heten vooral!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...