Jump to content

Psych nodig? - hulptopic (niet privé)

Recommended Posts

Och hou op over psychologen en de manier waarop zij zogenaamd hulp verlenen. Daar kan ik ook nog wel wat leuke verhalen over vertellen :P schandalig hoor die diagnoses die zo uit de mouw geschud worden.

Lijkt me niet niks zo'n parasiet, kan toch nooit goed zijn. Je gewicht is idd niet zoveel, maar goed dat valt bij iedereen anders uit qua zicht natuurlijk. Ik kan me niet herinneren dat ik je te mager vond, maar als je je wel zo voelt is dat al genoeg. Vriendin van mij heeft de ziekte van lyme, ook zoiets stoms. Zo'n stom klein kut beestje maar werkelijk wat heeft zij een kut leven sinds een paar jaar. Echt vreselijk.

Misschien moet je eens naar een medium :P

• Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

11

• Return

9

• Mariss.

6

• Shine*

6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je bent ook schaap geweest toch?

Haha dan wordt de minimeet gelijk een niet addicts mini meet!

Nee klopt ook. Ik moet het allemaal maar ff uitzoeken. Want ik ga er ook liever niet terug, maar ik moet iets. En buiten die twee had ik met mijn intaker wel weer hele goede gesprekken bijvoorbeeld.

Haha nou dat is indd dus m'n volgende en laatste optie ;-)

Nou zelf had ik t eerst niet eens in de gaten, het is dat ik het van iedereen om mee heen te horen krijg, dat ik een ingevallen geZicht heb etc. En nu zie ik het zelf ook, vooral geen tieten en kont meer en m'n vriend heeft als nieuwe bijnaam 'botje' bedacht :P

Oh dat is wel kut voor haar! Dat is ook niet te genezen toch of wel?

Sophisticated.

Nou zeg nookie lekker over een kan scheren. Ik werk me uit de naad om Hulp te verlenen dus vind dit wel erg makkelijk gezegd. Vervelend dat jij slechte ervaringen hebt gehad.

• Like 1

Nou nookie ik herken me wel in je verhaal helaas, van de vier waar ik in contact geweest ben waren er drie écht niet goed. En dan bedoel ik niet slecht omdat ze iets zeiden waar ik het niet mee eens was, maar omdat ze me na 1 gesprek een label gaven dat op vrijwel niks gebaseerd was.

De laatste was een topper, dus goede psychologen zijn er zeker wel!