Jump to content

Nieuw!

Recommended Posts

Hoi!

Ik heb net een nieuw account aangemaakt, dus ik dacht, laat ik me eens voorstellen!

Heeeeel vroeger (rond mijn 13e/14e denk ik?) ben ik al ooit eens lid geweest via een toenmalig vriendinnetje. Ik postte niet veel en viel ook niet erg op, dus jullie kennen me daar denk ik niet meer van. Ik zou ook echt niet meer weten wat mijn gebruikersnaam was.

Daarna heel lang hier niet meer geweest tot ik me een hele tijd terug weer aanmeldde. Van posten kwam niet echt iets, dus ik werd een beetje een meelezer (bij vlagen). Vorige week las ik jullie discussie over meelezers en omdat ik soms toch wel dingen lees waar ik ook wel op zou willen antwoorden (make-up topic of gezond eten en bewegen bijv.) heb ik toch maar een nieuw account aangemaakt zodat ik hopelijk mee kan gaan schrijven!

(Naam van mijn andere account leek heel erg op die van iemand anders hier, dus leek me verwarrend + wachtwoord van dat emailadres ben ik kwijt.)

Ehm nouja, over mij. Ik ben 23 jaar, kom uit het zuiden des lands en hou van sporten, lezen en films kijken. Terrasjes en gezellige avondjes met vriendinnen doen het ook altijd goed :) Vorig jaar ben ik afgestudeerd (HBO) en inmiddels na een tijdelijke baan weer werk aan het zoeken.

Sorry dat ik een beetje vaag blijf, denk dat ik in ieder geval voor nu nog wel een beetje anoniem wil blijven. Maar als jullie vragen hebben vind ik het wel leuk om die te beantwoorden! (Tenzij de vraag "hoe heet je" is haha.)

• Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Redactie

6

• Sidney

3

• Chantal..

2

• Nookie

2

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fuck it..ik fake me wel weer 16. Opgelost (Volgens mij is redactie zelf inmiddels 40+ trouwens)

Ik was blijkbaar vier jaar te jong toen ik hier kwam dus dan mag ik nu ook wel vier jaar langer door toch? Is het triest dat ik de helft van mijn leven al op go zit?

Hahahaha 50plus :') Je weet maar nooit, misschien is het wel wat? Ik mag over een maandje ook oprotten dan. Boe.

Ah dankjewel allemaal!

@Butterflyeffect: oh ja, dat had ik er wel bij kunnen vertellen. Ik heb sportmanagement gestudeerd. Echt superleuk maar momenteel niet echt een branche waarin heel veel te doen is, dus ik ben druk aan het zoeken..

@Pandora: haha, dat was crushed, dus dacht dat Crush het niet erg zou waarderen als ik onder praktisch dezelfde naam zou gaan meeschrijven ;)

Edited by Bubbles
  • 2 weeks later...