Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Assepoes

Dierentopic #2

1,92f8a65836f001cb0b96cbf5f41eb2131 berichten in dit topic

Ahh nee.... vreesde het al toen ik het topic actief zag :( wat vreselijk voor je. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dankje iedereen. Het is zo moeilijk zonder hem. Ik mis hem echt met alles. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oke,

Mijn vriend en ik hebben het al mega lang over een hondje. Echt al bijna een jaar.... En we zijn beide liefhebbers en hebben ook de tijd er voor, mijn vriend is boer dus altijd thuis en ik heb in de avond wel tijd om naar les te gaan. We zijn nu ook aan het verbouwen om onze eigen plek te krijgen in huis... 

En nu is mijn vriend over 1.5 week jarig en ik heb zooooo'n leuk nestje gezien, hij heeft het ook gezien en vind ze geweldig..... Wil hem aan de ene kant verassen door er heen te gaan kijken voor zijn verjaardag en evt. wat uit te zoeken maar aan de andere kant wil ik hem echt niet voor het blok zetten.....

$_86.JPG

aangepast door BigTasty

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach wat een poepies 😍 Maar een dier is geen cadeau, daar moet je samen voor kiezen. Jullie willen het graag dus een hond komt er vast wel, en er zijn zoveel schattige pups joh. Geef je vriend iets anders, en kies samen een pup uit als jullie daar allebei echt aan toe zijn. Na de verbouwing is bijv een stuk praktischer ;)

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nestjes die zo vroeg in het jaar geboren worden schijnen ook niet zo gezond te zijn als nestjes die rond de zomer geboren worden. Ik zou ook wachten tot na de verbouwing.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Of je geeft hem een bot/halsband/iets anders en dan houdt ie de hond tegoed?

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lins verwoord precies goed wat ik ook wou zeggen. En het idee hierboven vind ik wel een goeie. 

En zou sowieso tot na de verbouwing wachten want anders wordt het wel heel druk. Beter als jullie helemaal gesetteld zijn om dan eens te gaan kijken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Idee van intouchables vind ik heel leuk! En er is ook vast een reden dat jullie het er vaak over hebben gehad maar nooit daadwerkelijk hebben gedaan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jullie hebben gelijk, en ook mijn vriend zegt laten we gewoon even wachten tot na de verbouwing.

Reden; mijn schoonmoeder is geen hondenmens, en gewoon minder enthousiast... Heeft altijd wel iets 'tegen'. Ze accepteert gelukkig nu wel dat wij dit wel heel graag willen. Zij is bang voor de smerigheid....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben geen.hondenmens en ik zou er niet aan moeten denken dat er (tijdelijk) een hond komt wonen in mijn huis... moet je daar dan redenen voor hebben? 

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zou de keuze bij je vriend laten,

ZO heb ik ooit een kitten cadeau gekregen, dat beestje en ik klikten totaal niet. Heb hem later teruggebracht en een andere uit het nest uitgekozen, wij klikten veel meer. Dus ik zou het goed overleggen en samen uitzoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb destijds een kat gekocht voor mijn toenmalige vriend. 
Raad eens wie de kat nu heeft.... Hihihi 

Maar met zo'n verbouwing op komst zou ik beter nog even wachten ja. 

Oh btw, ik bedoel niet dat jullie uit elkaar gaan ofzo. Maar dieren cadeau geven is niet altijd tof. Zo heb ik Harrie ook als kerstcadeau gekregen en daar was ik zeker op dat moment echt niet super blij mee. Zeker niet omdat het toen de 4de kat was. Mja die gever dacht; ach 3 of 4 katten maakt ook niet meer uit. 
Tja.. Inmiddels heb ik 'm dus al ruim 7 jaar en kan ik 'm echt niet meer wegdenken. Hij is zo'n leukerd, mijn kleine autistje. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maaaaaaar check die koppies 😍😍😍😍😍😍

😋😋😋 grapje ik ben verstandig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het ook altijd heel raar om een dier cadeau te geven. Kijk dat je het betaald oke. Maar als verrassingen in een doos: ‘hier schat, alsjeblieft’. Nou ik zou daar echt totaaaaaal niet blij mee zijn!!

Je adopteert toch ook geen kind alleen? :P (als je het samen op gaat voeden natuurlijk).

anyway je maakt een verstandige beslissing haha 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben zo blij he! Onze hond is overleden waar ik veel last van heb. Mijn ouders willen geen nieuwe hond. Maar nu mocht ik wel een “vakantiehond”.  Er komt voor 2 weken een labrador in juli en dinsdag komt er iemand kennismaken met een Frans bulldogje waar ik ook 2 weken op zou passen. Daarnaast komt er nog een weekend een andere hond slapen. Dus gewoon 4 weken een hond achter elkaar als alles doorgaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat fijn, ookal is het tijdelijk, toch even een knuffelmaatje waar je lekker mee kan gaan wandelen! 

(En wie weet zien je ouders je ook opbloeien en bedenken ze zich over een nieuw eigen hondje 😛)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh, wat een mooie oplossing zo! Help je anderen uit de brand en heb jij een lekker maatje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat hoop ik wel @Dobby*! Maar ik denk dat het eerder mn moeders overtuiging dat ze je vrijheid inperken versterkt. Maargoed nu moet alles wel even goed gaan met afspreken. Zou echt een tegenvaller zijn als het toch niet zou kunnen. 

Ja precies @JIL. . Tijd terug had ik het ook voorgesteld maar toen vonden ze het nog niks. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0