Jump to content

Baby- en kindertopic #22

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

225

• sunshine_girl

172

• Monyet!

138

• Yellkje

131

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je maakt je er wel erg druk om voor iemand waar je geen contact mee hebt

Oeehh slecht hoor... eens iets negatiefs over iemand zeggen. Poeh. Ik vind het ook duffe namen en ik kan me er ook precies zo'n voorstelling van maken.

Ik kan er wel eentje maken

t is ook goed koud! ik pak ze ook dik in hoor.

Ruby wil alleen geen handschoenen aan. kosten wat het kost trekt ze die uit of ze word boos. en haar eigen muts wil ze niet op.. alleen de (veel te grote) mutsen van Cody, vind het prima haha hij heeft er toch 3 :P

dit is er 1 :P

20141124_115332_zpsrzuwxghu.jpg

Edited by Chantal..

Haha leuke foto!

Je snapt soms inderdaad niet wat ze leuk vinden. Ik had een Happy Meal besteld (kater) en je kon kiezen voor een puppy of een robotpoppetje (of zoiets). Ik koos een puppy, kreeg ik alsnog dat poppetje. Dus ik haal hem uit de doos, met de bedoeling hem terug te brengen (echt een lelijk, agressief ding), roept Ivy: 'Wauw! Die die, Iby!'

Dus nu heeft ze een lelijk poppetje. <_<

Hahahhaa ja dat is jammer he!

Ik wilde vandaag met yesh een leuk tijdschrift uitkiezen (dacht aan sesamstraat, nijntje, pippo ofzoiets) en toen gingen we naar huis met het magazine van de ninja turtles :(

Zoontje van vrienden van ons ook, die heeft het computerspelletje ervan!

@ Reshma: haha aahh zonde. :P Maar de Ninja Turtles zijn wel leuk natuurlijk. Ik weet alleen nog dat ze pizza aten, altijd goed. ;)

ja heel apart wat ze kiezen soms inderdaad!

Met speelgoed ook, zelf denk je dat ze iets super interessant vinden maar vibden ze de doos ervan leuker haha

en Dora valt bij Cody ook in de smaak haha is gelukkig leerzaam ;)

als cody een kleur mag kiezen tussem bijvoorbeeld grien blauw en roze dan koos hij groen, maar als groen er nietbwat dan zou hij voor roze gaan :P terwijl je toch blauw zou denken. maar mij maakt het niet uit, als hun er maar blij mee zijn.

houd niet in dat ik nooit voornhun kies. soms kies ik en hebben ze pech :P

Edited by Chantal..

Misschien handig voor sunshine girl of andere mama's met kindjes met gebruiksaanwijzing: zag op Facebook op de pagina Autismetv een heel fijn duidelijk filmpje over hoe je het beste sinterklaas kunt vieren met je autistische kindje. Gaat over duidelijkheid geven vooraf en sinterklaas ook weer uitzwaaien zodat hij weet dat het voorbij is etc. Ik vond het erg zinvolle tips (was op het werk ook handig geweest).

sunshine_girl

Dankjewel, zitten bruikbare tips bij die van pas kunnen komen!

Wij hebben alleen dat Sem zich niet interesseert voor sinterklaas en cadeautjes (ook verjaardagscadeautjes ofzo), hij kijkt er nog niet naar om zolang ze niet uitgepakt zijn.

Handig van die tips!

Zo naar de oogarts met Steven. Geloof dat ik nerveuzer ben dan hij. Heb hem wel uitgelegd wat er gaat gebeuren. Nog een foto verhaal laten zien van het zkh maar dat vond ie niet zo boeiend...

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...