Jump to content

[GO] Herindeling fora

Recommended Posts

Omdat de activiteit in sommige fora wat minder is, hebben we een aantal fora samengevoegd en ook wat beter laten aansluiten bij de topics die nu voorbij komen op girlsonly.

Dit zijn de wijzigingen:

• Films & Televisie en Radio & Muziek zijn samengevoegd
  • Recepten is opgegaan in Kunstzinnig en Creatief, en dat forum heeft nu een nieuwe naam: Huis, Koken & Crea
  • Relaties is opgegaan in Gezondheid & Seks en dat forum heeft ook een nieuwe naam: Relaties, Familie & Gezondheid
  • De Marktplaats is opgegaan in de Lounge
  • Ten slotte zijn de Lounge en het Onzin forum samengegaan

Dat betekent dat ook de berichten in het shut meetellen om de 1000 berichtjes te krijgen om toegang te hebben tot het Addicts-only forum.

Vielen spass maar weer! :D

Kan het ook kloppen dat door deze wijzigingen, ik soms een topic open en op de eerste pagina begin? Eerst was dat daar waar je gebleven was...

Oh volgens mij is het weer normaal.

Mag ik van dit moment gebruik maken om te vragen of er dan misschien iets gedaan kan worden aan de notificaties? Als ik op mijn mobiel een notificatie krijg van een quote, dan krijg ik dat eentje boven aan mijn scherm niet meer weg, dat kan alleen via de computer. En dat irriteert me zo erg haha.

Uh, nee, dat zou niet moeten gebeuren denk ik. Al zou het kunnen dat de site door de wijzigingen voor die topics is vergeten waar je was gebleven. Als dat zo is, dan zou dat een eenmalig iets moeten zijn.

• Like 1

Ik had dat ook indd! Maar bij mij volgens mij eenmalig. Topics die ik al gelezen had stonden weer dikgedrukt (en ik zat alles ook echt nietsvermoedend nog een keer te lezen, het kwam me al zo bekend voor). Het wat eet je topic, huisdier etc.

Oh nog wat. Als sommige leden mij quoten staat er boven aan een teken dat ze dit hebben gedaan dmv een 1 (of 2 ligt er aan hoevaak ze het quoten). Op mn telefoon krijg ik ondanks dat ik het bericht heb geopend waar ze op hebben gereageerd een 1 te zien, deze gaat niet weg.

Dan moet ik op mn iPad om dit weg te hebben.

Snap je het nog? :P

Ik heb daar ook last van inderdaad. Ik vind het vooral jammer dat je dan niet direct naar de quote gaat, ik heb het nu maar uitgezet.

Ik vind de indeling trouwens prima zo, goede verbetering!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• Redactie
      By Redactie
      En zo word je wakker in een nieuwe wereld! Nou ja, nieuwe wereld… Het is niet alsof er vannacht in de VS weer een nieuwe president is gekozen  Maar… er is vannacht wel veel veranderd op girlsonly!
      Wat is er dan allemaal veranderd?
      Allereerst hebben we een enorme verbeterstap gemaakt om girlsonly nu nog beter beschikbaar te maken op je mobiel. Tot nu toe waren de laptop versie en de mobiele versie twee redelijk los van elkaar staande sites. Dat is nu niet meer zo, het is nu een 'responsive' website, zoals dat zo mooi heet.
      Wat heb jij daaraan?
      Je kan nu als je een bericht plaatst, direct daar een foto bij plaatsen: Hieronder zie je een paar screenshots van hoe dat eruit ziet op een iPhone.

Je kan nu op je mobiel direct notifications ontvangen van GirlsOnly en GirlsOnly ondersteunt nu ook browser notifications. Dan moet je hier even op 'Allow' of 'Toestaan' klikken:

Bovendien kan je nu overal vandaan sneller zoeken. Op je mobiel door op het vergrootglas te klikken. 

Op de laptop-versie door rechtsbovenin je zoekterm op te geven:

Whatsapp
      Als je een van je vriendinnen op een discussie wilt wijzen, dan kan dat nu ook makkelijk via Whatsapp. Linksonder in beeld zie je een aantal icoontjes staan, waarmee je makkelijk topics en testjes kunt delen met elkaar.

Verschil username en display name
      Op de oude versie had je nog een verschillende username en weergave naam. Dat is nu niet meer het geval. Je kunt nu inloggen met je emailadres of met je weergavenaam, maar dus niet meer met je oude username. Als je hierdoor tegen problemen aanloopt, stuur dan even een mailtje aan helpdesk@girlsonly.nl
      In de komende periode zullen we je meer vertellen over wat er allemaal nieuw is. Hier alvast een tipje van de sluier:
      Er is nu een Erelijst / Leaderboard Test Jezelf Activiteitenlijsten Mentions  
    • Redactie
      By Redactie
      We hebben een tijdje gewacht met het updaten van girlsonly.nl naar een nieuwe versie van de forum-software. Tot niet zo heel lang geleden konden we namelijk niet de Test Jezelf testjes meenemen naar de nieuwe versie. Dat kan nu wel. Er staan veel nieuwe functionaliteiten op je te wachten, vooral op je mobiel moet straks het gebruik eigenlijk hetzelfde zijn als op je laptop.

Dit zal betekenen dat vannacht en morgen de site wat lastiger bereikbaar is. Je kan de voortgang volgen op https://www.girlsonly.ch/forum/dat is ook gelijk een voorproefje voor de nieuwe versie! Op deze girlsonly.ch site, staat een versie van girlsonly van bijna precies een jaar geleden. Als je wachtwoord het niet doet, vraag dan gerust even een nieuwe aan.
    • Redactie
      By Redactie
      Sinds 5 juni moeten alle websites die cookies gebruiken hun gebruikers daarover informeren. Inmiddels zal je de groene balk bovenaan de website, met daarin het verzoek om het gebruik van cookies toe te staan wel hebben gezien. Lees hier meer over wat cookies eigenlijk zijn.
      Nu we toch je aandacht voor je privacy hebben, maken we graag van de gelegenheid gebruik om ook wat andere (vaak al lang bestaande) maatregelen nog weer eens toe te lichten.
      Gebruikersnamen & profiel afgeschermd
      Niet ingelogde gebruikers kunnen in de publiek toegankelijke fora wel topics lezen, maar zien dan niet de gebruikersnamen erbij. Dat betekent dat je bij zoekmachines (zoals Google) niet al je topics en posts vindt als je op je gebruikersnaam zoekt. Ook je profiel is niet zichtbaar voor niet ingelogde gebruikers.
      Afgesloten fora
      De volgende fora zijn afgesloten voor niet ingelogde gebruikers: Relaties, Stel je voor, Gezondheid & Seks.
      Waarschuwing bij het plaatsen van berichten
      Zo maken we je er bij het plaatsen van een nieuw topic op attent dat je voorzichtig moet zijn met het verspreiden van je gegevens via internet. Ook als je in een privebericht je e-mail- of msn-adres verstuurt, moet je je afvragen of je degene aan wie je het adres stuurt wel vertrouwt. Uiteindelijk blijft het natuurlijk wel je eigen verantwoordelijkheid welke gegevens je op internet plaatst.
      Privacy policy & Algemene voorwaarden
      Nu we toch bezig zijn, wijzen we je ook op de nieuwe privacy policy (inclusief cookie statement). Ook zijn de algemene voorwaarden een beetje aangepast. Belangrijkste wijziging is dat de regel over het plaatsen van links is verduidelijkt. Wat is nu spam en wat niet? In de voorwaarden staat nu:
      Voorwaarde 3.8 bestond al, maar regel 3.9 is toegevoegd om te verduidelijken wat voor soort links wel en niet mogen worden geplaatst. Als moderators het vermoeden hebben dat een bericht in strijd is met deze regels, mogen ze het bericht aanpassen.
      Vielen spass maar weer!
    • Redactie
      By Redactie
      Hoi allemaal!
      Wat een gedoe zeg vandaag! Blijkbaar was er ergens een harde schijf vol. Dat kan gebeuren omdat de computer waar girlsonly.nl op draait precies bijhoudt welke IP-adressen de site bezoeken. Die gegevens hebben we nu opgeschoond, zodat er weer ruimte genoeg is!
      Omdat de harde schijf vol was, konden er geen nieuwe berichten en topics meer worden opgeslagen en liep de computer vast. We hebben nu de backup van vandaag even na middernacht teruggezet, en nu lijkt alles weer te werken! Hoera!
      Als er ergens iets niet helemaal goed werkt, laat het ons dan weten, dan kunnen we daar nog even aan werken! Dank jullie wel voor jullie geduld!
  • Create New...