Jump to content
Sign in to follow this  
iCake

Kooktopic #2

Recommended Posts

Dieke.*

Hahahahahaha iel maar met poedersuiker? 🤣  geweldig!

heleen55

Ziet er lekker uit allemaal Lenneke!

Zo'n oliebol met frikadel lijkt me niks, maar vind frikadellen überhaupt al niks 😛

Heb zelf caramel shortcake gemaakt. Heb het echt te lelijk versierd, ging niet zoals ik in mijn hoofd had haha. 

20181231_152158.jpg

heleen55

Hij was erg lekker en is niet veel werk :) recept die ik gebruikte is van Laura s bakery. 

Leah

De oliedellen vielen heel erg in de smaak en met poedersuiker én curry door iedereen gegeten haha!

Poolaapje

Oh ik heb nu echt wel trek in zo'n frikandellenoliebol. Brak in bed 🙂

Summer vibes

Haha idd ik zou dat ook wel willen joh!! Klinkt echt top.

Helaas dit jaar 0 oliebollen gehad! Was wel in NL 5 dagen maar had al zoveel andere dingen op Mn eet lijst (Indonesisch eten, kroketten, bittergarnituur, appeltaart, Nederlandse chips etc) dat ik er niet aan toegekomen ben 😅

Sueno.

Haha @Summer vibes aardig lijstje hoor! Was het weer ff fijn in NL? Konden jullie niet langer dan 5 dagen blijven? Best kort irt vliegtijd!

Summer vibes

@Sueno.

Haha ja 5 dagen is idd wel kort, maar gelukkig heb ik niet zo’n last van jetlags (heb toch al een raar ritme haha) en ik heb een Amerikaanse baan dus relatief weinig vakantie dagen dus moet goed 

Nadenken waar ik ze voor inzet!

Mn man was er in totaal 10 dagen, hij moest paar dagen werken in NL. Zn werk heeft onze beider tickets betaald, anders was ik ook nooit naar NL gegaan in deze periode haha.

we wilden perse ook nog paar dagen samen vakantie hebben. Hebben mega druk najaar achter de rug, en hoe leuk t is om in NL te zijn: je wordt echt geleefd. Dus besloten dat ik maar kort naar NL ging en zijn we erna nog paar dagen naar Honduras gedaan!! Dat is maar 2,5 uur vliegen vanaf hier haha.

dus eerst 5 dagen NL, inclusief kerst, toen terug naar US en toen dag erna 4 dagen Honduras! Beetje apart schema maar vond t top.

En nu morgen weer gewoon werken ;)

en jaa was heel leuk ff in NL! Wel gek in Adam te zijn en er niet te wonen. Heel raar dat t ene kant als thuis voelt en andere kant al helemaal niet meer. Maar heb echt veel vriendinnen kunnen zien en beide families, dus dat was fijn! 

Vond t wel koud haha 😜 en lekker nu weer thuis te zijn!

Edited by Summer vibes

Leah

Staan er bij de kookboeken van chickslovefood ook de voedingswaarden vermeld bij de recepten?

Malibu

Ik kreeg net dit kookboek van collega's cadeau. Iemand ervaring mee hahaha?

20190830_142932.thumb.jpg.0d25ac403d17991ee4268aa6ea545e53.jpg

• Like 1

shizzle

Aaaajahahaha wat een HILARISCH kado!!! Ik ken t niet maar kijk weleens dat programma van hem met Martha steward en dat is ook zo goed 😂

_Lins

Hahaha geniaal! Bij sortedfood (YouTube kanaal) hebben ze die ooit gereviewd geloof ik!

Loesoe

Ik heb dat boek nodig in mijn leven hahah

Estrella.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie hier vegetariër/veganist is of wat minder dierlijke producten probeert/wil eten of dragen.

Ikzel ben "Zo veel mogelijk" vegan. Dus ik ga niet de zeikerd zijn waarvan iedereen denkt "Kut, E komt eten, wat moeten we maken", maar ik probeer thuid eigenlijk altijd wel vega te eten. En melkproducten vervang ik ook zoveel mogelijk voor kokos/haver of sojaproducten.

Malibu

Ik eet thuis zo goed als geen vlees meer, vis nog wel, maar ook maximaal 1x per week. Zuivel en eieren eet ik wel.

wikkel

Ik eet ook geen vlees, nergens niet haha.

Wel vis, zuivel, ei enz.

Verwacht ook niet dat mensen daar rekening mee houden, loop er niet mee te koop ofzo.

Bij m'n moeder schep ik ook gewoon langs de soepballen af bij wijze van :') (tenzij het echt van stuk vlees getrokken is zeg maar, maar met liefde gemaakte groentesoep met verse gehaktballetjes, achja denk ik dan. Iets met door de vingers).