Jump to content
Sign in to follow this  
iCake

Kooktopic #2

Recommended Posts

shizzle

Volgens mijn acupuncturist zou ik glutenvrij, suikervrij, en vegan moeten eten. Nou goed dan blijft er vrij weinig meer over haha. Maar probeer wel weinig zuivel meer te eten, daar ga ik wel beter op. Er zijn nu heel veel lactose vrije producten in de bonus btw. En zoveel mogelijk Vega ook behalve rundvlees want dat is dan weer goed voor m’n milt energie. Afijn het is ingewikkeld maar doe het zo goed mogelijk. En gister at ik kaasblokjes en dat was Fuckin lekker haha. 

Malibu

Ik probeer sinds kort trouwens ook te letten op palmolie, dus ik heb oa margarine van flowerfarm en als mn goedkope pindakaas op is ga ik kijken naar een ander alternatief.

MademoisellePapillon

Oh de 100 procent pindakaas van de Appie! De structuur is even wennen want je moet vooraf roeren. 

_Lins

Ja ik ben al een tijdje over op 100% pindakaas van any huismerk, vind ze lekker! Meestal die met stukjes noot. Idd roeren van tevoren en het voelt vooral iets anders maar vind ze wel erg lekker.

Malibu

Iemand tips voor een recept met rodekool, waarbij het ook daadwerkelijk een hoofdingredient is? Kan tot nu toe alleen meer dingen vinden waarvoor je 1/4 kool nodig hebt voor een tweepersoons recept dus dan ben ik een hele week rodekool aan het eten 😂

FruityForest

Rode kool maken en de rest invriezen?

freestyle

Misschien in een ovenschotel?

Leah

Salade van rode kool?

Oh ik keek even op ah.nl en dit ziet er ook lekker uit:

Ik eet vandaag: Kipreepjes met rodekool en pinda's #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/853302

_Lins

https://www.babaganosh.org/20-minute-crunchy-soba-and-red-cabbage-stir-fry/ Deze is top! Ik gooi er voor 4 personen meestal wel meer dan een halve rode kool in. Denk eerder een halve voor 2 personen. Maar denk dat je een paar recepten moet combineren om de hele op te krijgen. Al blijft de overgebleven helft in de koelkast makkelijk een week goed hoor! 

Edited by _Lins

Sueno.

Of gewoon old skool stamppot met rode kool?

Malibu

Thanks! Denk dat ik idd de helft maar gewoon simpel ga opeten en de andere helft gebruik voor leuke recepten. 

Ik had dus gister een Too good to go gehaald bij de groenteafdeling van de sligro en kreeg dit giga pakket mee voor dus maar 5 euro. Echt een aanrader als er eentje in de buurt zit.

20200417_165639.thumb.jpg.523db307043b0692061367ccf5722e43.jpg

Heb van de hutspotgroente al soep gemaakt samen met een zoete aardappel die ik nog had liggen. Vanmiddag eet ik de aubergine uit de oven met avocadosmash en geroosterde tomaatjes. En dan ga ik van de cavolo nero en wortels denk ik een risotto maken.

freestyle

Lekker en gezond 😊. Word je ook weer creatief van met koken!

Nina!

Ik vind dit een lekker recept met rode kool.

6B85F512-D707-4BBB-8AF9-213D782E3D73.png

Crush

N.a.v. het wat eet je vandaag topic, dit is het lijstje in mijn telefoon met eet ideeën/recepten. Ik wissel veel dingen ook wel af met vlees/vega trouwens.

Screenshot_20200520_135733_com.example.android.notepad.jpg

Screenshot_20200520_135740_com.example.android.notepad.jpg

• Like 1

Yellkje

Ja leuk! Ik zal vanavond er eens wat inzetten.  

Crush

Hoe krijg ik daar iets in gezet? Zie nergens een optie om iets te uploaden of de map op te slaan oid.

Malibu

Hmm vreemd, heb hem op openbaar staan en dat iedereen die toegang tot de link heeft kan bewerken

meelezerNr.2

Bij mij is het wel gelukt?

• Like 1