Jump to content

Wat draag jij vandaag? #16

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ikke87

163

• Marjan*

105

• stefanie.

96

• Nookie

84

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vind t ook te mja wie bn ik. Ik ga een big tasty eten.

Uhh ok bedankt

Thanks Truus 👼

Thanks Heleen :) ik dacht ik moet wel mijn collectie showen natuurlijk! Maar zo'n jurkje op zondagmiddag vinden ze daar niet zo gepast vrees ik (is niet in de stad). Dus dan maar zo :D

Thanks Heleen :) ik dacht ik moet wel mijn collectie showen natuurlijk! Maar zo'n jurkje op zondagmiddag vinden ze daar niet zo gepast vrees ik (is niet in de stad). Dus dan maar zo :D

Leuk nookie! Ik vind de schoenen juist wel mooi. Vind de vorm enzo gewoon mooi, dus dan vind ik zo'n kleurtje ook juist wel leuk. En met een gewone spijkerbroek erop maakt het het weer wat minder heftig.

Jelkje wat ben je mooi zwanger. Echt alleen je buik en verder nog heel slank!

Jasje staat je leuk Nookie.

gaaf trouwens ook dat je verkoop goed loopt!

Chantal..

K had m nog gezien nookie, stond je goed! Erg leuk blazertje ook!

Jelkje, je ziet er ook goed uit! Mooi buikje al. Die shirtjes droeg ik ook veel met de zwangerschap en erna haha vond ze ideaal, ook voor bv.

Yellkje

K had m nog gezien nookie, stond je goed! Erg leuk blazertje ook!

Jelkje, je ziet er ook goed uit! Mooi buikje al. Die shirtjes droeg ik ook veel met de zwangerschap en erna haha vond ze ideaal, ook voor bv.

Thanks!

Ja ze zijn super! Lang genoeg voor over de dikke buik en easy access ja haha

Edited by Yellkje
Chantal..

HAha ja weet het nookie, ik twijfel al een tijdje om een bestelling bij je te plaatsen :P Alleen weet ik ook dat ik het allemaal heel leuk vind maar waarschijnlijk niet aan doe :P

Al zou ik die blazer misschien nog wel aan doen maar k heb vrijwel geen tiet en blazers vind ik nooit zo moo9i staan dan bij mij

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...