Jump to content

Wat draag jij vandaag? #16

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ikke87

163

• Marjan*

105

• stefanie.

96

• Nookie

84

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vind t ook te mja wie bn ik. Ik ga een big tasty eten.

Uhh ok bedankt

Thanks Truus 👼

Ik kan het te koop topic niet meer vinden, en ik voel me stom om ineens weer iets te plaatsen terwijl ik altijd alleen mee lees de laatste tijd haha. Maar, ik was m'n kast aan het opruimen en ik kwam hele mooie zwarte hoge laarzen tegen, helemaal nieuw met de stickers er nog op, in maat 38 (vallen denk ik als 37.5). Ze zijn helemaal van leer, mooie hakhoogte en lopen heel lekker. Alleen: ik voel me net als een kind die te sjieke volwassen laarzen aangedaan heeft als ik ze aan heb, dus ik heb ze nog nooit naar buiten aan gehad. :') Terwijl als ik ze zie staan ik ze zo mooi vind. Heeft één van jullie interesse toevallig? Ik hoef er echt niet veel voor, want ik vind het vooral zonde dat ze hier staan terwijl ze best heel duur waren en van goede kwaliteit zijn.

32_C06_EBLK_3_large.jpgtopshop_black_corbett_high_leg_boots_product_1_1.jpg

Edited by Pjotr

Oh nee, wat jammer haha! Als ik ze ook weer op die foto zie vind ik ze ook zooo mooi haha, maar op mijn lijf blijkbaar niet. Ik heb ze al vijf keer aan gedaan vanavond, maar nog steeds niet. :(

Edited by Pjotr

Ze zijn een UK5/EU38. Ik heb van sommige schoenen 37, van andere 38. Al heb ik in deze laarzen wel een klein beetje ruimte over. Maar altijd lastig in te schatten. Ik heb ze vorige winter gekocht voor €149, maar €40/€50 vind ik prima.

Edited by Pjotr
  • 2 weeks later...

Ik kan het te koop topic niet meer vinden, en ik voel me stom om ineens weer iets te plaatsen terwijl ik altijd alleen mee lees de laatste tijd haha. Maar, ik was m'n kast aan het opruimen en ik kwam hele mooie zwarte hoge laarzen tegen, helemaal nieuw met de stickers er nog op, in maat 38 (vallen denk ik als 37.5). Ze zijn helemaal van leer, mooie hakhoogte en lopen heel lekker. Alleen: ik voel me net als een kind die te sjieke volwassen laarzen aangedaan heeft als ik ze aan heb, dus ik heb ze nog nooit naar buiten aan gehad. :') Terwijl als ik ze zie staan ik ze zo mooi vind. Heeft één van jullie interesse toevallig? Ik hoef er echt niet veel voor, want ik vind het vooral zonde dat ze hier staan terwijl ze best heel duur waren en van goede kwaliteit zijn.

32_C06_EBLK_3_large.jpgtopshop_black_corbett_high_leg_boots_product_1_1.jpg

Pjotr heb je deze laarzen nog of zijn ze al verkocht? Ik vind ze echt suuupermooi namelijk, en ik woon ook in A'dam dus zou ze graag passen als t kan? Als ik ze pas wil ik ze graag kopen van je. Heb normaal maat 38/39 dus alle kans dat ze net te klein zijn, maar vind ze echt heel mooi!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...