Jump to content

Wat draag jij vandaag? #16

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ikke87

163

• Marjan*

105

• stefanie.

96

• Nookie

84

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vind t ook te mja wie bn ik. Ik ga een big tasty eten.

Uhh ok bedankt

Thanks Truus 👼

Sparkles

Leuk Marjan!

Handig ook dat vestje,kan je na de bevalling tenmiste ook weer aan.

Lijkt mij best lastig idd als je zwanger bent wat je elke dag weer aan moet trekken.

Marjan*

Dat vestje had ik voor de zwangerschap al, is een normale collectie item. Ideaal vestjes! Aangezien ik het zomaar warm heb, kan het zo uit...Dankjewel!

Nou vooral nu op het eind zit ook niks meer echt fijn.

Ik kan zo snel het ruil topic niet meer vinden, als iemand nog kleding/tassen of schoenen maat M en 38 heeft laat het me dan weten. Aangezien mijn ex al mijn spullen heeft meegenomen heb ik helaas niks meer :( ben gewoon echt alles kwijt. Ik zou dan liever zo via vriendinnen/jullie dingen overkopen want om alles opnieuw te kopen dat gaat gewoon niet.

lovestoned

oh wow, heeft je ex alles meegenomen? wat heftig!!! 

Ik zal even kijken in mijn kast of ik nog dingen heb die ik zelf niet zovaak meer aandoe. 

Ja echt alles is weg, al mijn spullen van vroeger.. diploma's baby spullen, echt ontzettend veel kleding, al mijn schoenen en tassen. Het hele huis was gewoon leeg! Kan geen contact met hem opnemen want hij antwoord niet en ik weet ook niet waar hij woont of uithangt.

Maar goed, we beginnen gewoon opnieuw.. dan moet het maar zo! Jammer genoeg, maar kan het me gewoon niet veroorloven om alles opnieuw te kopen helaas..

FruityForest

Wow wat een nachtmerrie Hope.

Zou het er echt niet bij laten zitten. Maarja als je niet weet waar hij woont kun je weinig natuurlijk. Laten vrienden/familie ook niets los?

Edited by FruityForest

Ja het is dus verduistering van spullen inderdaad maar ik wacht nu al 3 weken op de politie en ik blijf elke dag bellen maar blijkbaar hebben ze andere dingen te doen..

Ik heb denk ik geen spullen die je past, sorry, maar wilde toch ff reageren. Wat erg! Verschrikkelijk zeg. Hoop dat de politie wat kan betekenen. Zelfs je babyspullen, wauw. En je hondje, is die ook weg??

Familie heb ik ook geprobeerd maar die weten ineens allemaal van niks,zijn moeder vind mij maar een vreemd meisje opeens en wilt niks met mij te maken hebben (wss omdat ik degene ben die haar zoon heeft laten zitten in haar ogen) en verder wilt niemand mee werken.

Ja beertje heeft hij ook meegenomen..

Appelsap

Pfff wat een raar gedoe zeg! Wat verschrikkelijk! Wat gaat de politie doen dan?

Ook zielig van je hondje :( was hij daar wel gek mee?

Sparkles

Jezus wat een eikel zeg!

Is toch erg om jou zelfs je eigen kleding te ontnemen,wat een schoft.

Jammer dat je geen Sje hebt anders had ik superveel voor je gehad.

Ik hoop voor je dat je snel weer wat kleding keuze hebt..

Edited by Flowers

Flowers ik ben net 6 kg afgevallen dus van Tshirts heb ik wel een S!

Aah jammer L!

Ja het is gewoon vreselijk, maar goed. Gelukkig ben ik nu van hem af. Toch de juiste keus gemaakt!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...