Dobby* 118 Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Ja koorts kan niet heersen want koorts op zich is niet besmettelijk. Hetgeen waardoor koorts komt is vaan wel besmettelijk had ook nog nooit van die uitdrukking gehoord, maar vervelend marjan dat hij ook ziekjes is. Hopelijk knapt ie snel weer op. Link to post Share on other sites
Sannenas 40 Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Vervelend dat hij ziek is Marjan. Ik was net bij een vriendin en haar dochtertje was ook ziek. Kwam ze bij me zitten/liggen knuffelen, helemaal in me gekropen. Kijkt ze om hoog zegt ze met zo zielig/zacht/ziek 'Sanne, ik hou van jou'. Toen smolt ik wel een beetje hoor. Link to post Share on other sites
Marjan* 363 Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 Ooh wel lief. Steven was ook heel aanhankelijk gister. Maar vanmorgen geen verhoging meer dus hup naar school vandaag. Link to post Share on other sites
mijke 96 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 (edited) Weg Al weer 4 maanden! Weg En echt altijd vrolijk Oh allemaal zelf telefoon draaien Edited October 4, 2015 by mijke Link to post Share on other sites
Yellkje 602 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 De eerste foto is vanuit een nogal gekke hoek genomen. Haar hoofd lijkt zo heel erg lang en groot. Maar wat een schatje! Heerlijk ook in al die felle vrolijke kleurtjes! Link to post Share on other sites
mijke 96 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 (edited) Ze heeft Gelukkig niet zo'n groot hoofd in t echt Edited October 4, 2015 by mijke Link to post Share on other sites
Yellkje 602 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Had ik door hier kloppen de verkoudingen idd beter:) Ik heb geen recente leuke foto van Levi. Hier wel ons kortharige boefje. Link to post Share on other sites
mijke 96 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Ze is hard gegroeid laatste tijd zeg of lijkt dat zo ? Link to post Share on other sites
Yellkje 602 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 (edited) Hmm nee niet perse. We hebben zo'n meetlint aan de deur geplakt en daar wil ze regelmatig even bij staan. Ze zit al een hele poos rond de 95 cm. Edited October 4, 2015 by Yellkje Link to post Share on other sites
mijke 96 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Oh das wel lang ! T is ook in eens zo'n verschil naast een baby. Wessel had na de geboorte van Jolie in eens een groei spurt leek zo enorm groot ineens. Hoe gaat het met haar haartjes nu? Link to post Share on other sites
Marjan* 363 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Aah lief zeg! Wat een lachebekje mijke! Julia word ook echt al groot Link to post Share on other sites
Yellkje 602 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 (edited) Ze is een lang meisje, dat klopt. Het gaat echt goed met haar haartjes! Het lijkt erop dat één keer scheren voldoende is geweest Edited October 4, 2015 by Yellkje 1 Link to post Share on other sites
mijke 96 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Oh dat zou fijn zijn !! Hopelijk snel in de weer met knipje s en strikjes Link to post Share on other sites
Loesoe 221 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Omg die spijkerbroek met katjes is zoo schattig! Die zou ik zelf ook willen Link to post Share on other sites
Yellkje 602 Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 H&M. Als je mazzel hebt gaatie tot maat 164 en heb jij een súper strakke skinny op hoog water haha 1 Link to post Share on other sites
Marjan* 363 Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Vanmiddag huisbezoek van de juf van Steven, dat doen ze hier op school na zoveel weken, in groep 1. Dus ben benieuwd! Link to post Share on other sites
mijke 96 Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Oh das leuk zeg! Wij moesten gewoon naar school komen en stonden binnen 5 minuten weer buiten. Had er wat meer van verwacht Maar hij deed leuk mee en ze konden niet merken dat hij nog 4 moest worden. Ben benieuwd of t bij jullie wat uitgebreider is Link to post Share on other sites
Maresa 534 Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Ik open even een nieuw topic! Link to post Share on other sites
Recommended Posts