Jump to content

Baby- en kindertopic #23

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

192

• Monyet!

172

• Yellkje

148

• sunshine_girl

130

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dan doe ik ze weg.

Aah lief! Vissen zijn echt interessant voor kinderen he! Haha huh, met een indiaan? Baby wordt dan vast geboren met een hoofdtooi

Jij kan soms ook dingen zeggen he Nookie

Grappig dat jullie dat zeggen, ik hoor heel vaak dat ze op Wouter of geen van beide lijkt :P

Ahh, die eerste foto! Zo blij :) wat een leuke foto's maresa!!

Chantal..

Oh ik vind haar wle op jou lijken hoor!

Vooral op de een na laatste foto van haar en de laatste van jou zie je het goed

Haha ja ik vind jullie ook op elkaar lijken! Maar misschien is dat omdat we Wouter niet kennen (die misschien nรณg wel meer op haar lijkt)?

En dank jullie, ik word ook echt blij van de foto's. :D

Aaah wat een vrolijk gezichtje op die eerste foto Maresa, mooi meisje is ze hoor. De andere kindjes vinden haar muts volgens mij ook erg mooi!

Dank je!

Ja al heeft dat jongetje naast haar vanaf het zingen van het verjaardagslied non-stop gehuild, geen idee wat er met hem was. :P De rest was lekker aan het eten en druiven van elkaar aan het stelen.

Ik vind haar ook echt veel op jou lijken lin!!

En wat is Ivy toch een blije chick. Dat heeft ze vast van jou,Maresa.

En dan deel ik mijn lieve ook even :)

cd9757f4e5e78adbbd7c9128f86cfdb9.jpg

Oh en Noah lijkt ook echt op jou zeg!! Vooral op die eerste foto! Ik dacht dat hij nog veel blonder haha, maar hij wordt ook al echt ouder en groter dan ik in m'n hoofd had haha.

Ahh ik vind die eerste foto zo lief Maresa, ze straalt echt van geluk!

Vind je? Ik vind um nog steeds op mijn man lijken. Al zegt mijn moeder ook dat het precies mij is toen ik klein was. Zag laatst een communie foto terug en toen zag ik het wel moet ik zeggen. Zijn sproetjes vind ik ook geweldig :) maakt um zo lief uitzien,maar moet ook wel zeggen dat het een lieverd is. Echt een zacht karakter (heeft ie van zijn papa)

En hij is inderdaad donkerblond en hij word elk jaar wat donkerder lijkt wel. Hij is 6,5 nu :)

Ja die eerste foto vind ik echt sprekend jou! Maar op andere foto's zie ik er Paul ook wel in terug.

Lijkt me trouwens echt tof als ouders zijnde om dingen in je kind te herkennen van jezelf of van je partner, vind dat altijd wel bijzonder!

Wauw, 6,5 en nog steeds zo leuk en lief, Sin!

En dank je! :D

Haha ik werd vanochtend wakker en dacht: zo zo, ik ben nu al jaaaaren moeder. :P Zo lang gewacht tot ik dat kon zeggen. ;) Ik ga zo met Ivy naar de speeltuin (mijn ouders wonen ernaast, mijn schoonouders er tegenover) om een jaarabonnement te kopen. Moet vanaf twee jaar, dan mag je niet meer gratis naar binnen. Wij hadden vroeger ook een jaarabonnement en waren er bijna elke dag in de zomer. Jeugdsentiment!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...