Jump to content

Big hairtopic #13

Recommended Posts

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• stefanie.

53

• Sidney

52

• MademoisellePapillon

51

• lovestoned

45

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wat ooit begon als een forum voor pubers....

Ja je lijkt er echt blij mee ook 😂😂

Ik snap dat je er miss weinig aan hebt als je het zelf niet zo voelt, maar ik vind echt dat je een supermooi kapsel hebt gekozen (word eeeecht blij van al jouw trouwdingen, had nooit verwacht dat uitg

Posted Images

lovestoned

Haha zo heet dat toch;p bedankt allemaal. Vandaag gaat er nog een stukje af. Kapster zei dat tot net over mijn schouders mooi zou zijn..maaaar vind ik wel kort.

• Like 1
Amanda.

Ik heb een hair make over gewonnen voor aanstaande donderdag :) ben echt blij want ben morgen ook jarig en dan is dit een leuk cadeautje! Weet alleen nog niet wat ik wil.. ben nu echt heel blond en dat wil k wel houden voor de zomer. Misschien heel veel lagen, ietsje korter en een balayage(?)

DSC_3335_zpsbw07bmfj.jpg

DSC_3434_zps7iuysn0o.jpg

Edited by Hope.
lovestoned

Ik moest balayage even googlen haha. Maar dat ziet er wel mooi uit.

Ik denk dat Donker jou ook wel erg mooi zal staan!!! Maar dat wil je dus niet;p Dan zou ik gaan voor wat je zelf al beschreef. Leuk dat je dat gewonnen hebt!

Amanda.

Ja die punten moeten er sowieso echt af ja, wat een ramp.. Wil nooit naar de kapper want dan word het altijd super kort.. maar idd ik stem ook voor een stuk korter ! :P met de winter wil k weer donker.. vind dit zo mooi voor de zomer !

Loesoe

Als je 't dan toch licht wilt houden, doe dan een natuurlijkere kleur blond, dit vind ik persoonlijk te gelig. Misschien een soort beige/zand blond? En dan een nog iets lichtere balayage, dat is wel zomers! :D

Edited by *Loews*

Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat hier meiden zitten die hun haar bij Rob Peetoom laten knippen, klopt dat? Vriendin wil daar graag een keertje naartoe en vroeg of ik meeging. Is het echt zoveel beter dan goedkope kappers? En door wie laten jullie dan knippen? Is een junior stylist goed genoeg of liever een senior stylist?

En heeft iemand ervaring met permanenten?

Ik heb nu iets wat soms beetje pluist en tussen steil en slag in zit. Ik wil graag een grove krul dus permanent lijkt me ideaal maar op internet lees ik alleen maar horrorverhalen :P

Ik zit er aan te denken om volgende x idd naar een rob peetoom (of iets soortgelijks maar iig iets goeds haha) te gaan en mn haar ff 1x goed in model te laten knippen. Maar het is zo duur haha en ik heb geen idee welk model het beste is voor mij dus zit in dubio.

Thanks Louke en Leah!

Ik heb beetje hetzelfde fudge. Mn haar is nu niks en bij gewone kapper adviseren ze steeds hetzelfde. Ik hoop dat ze bij Rob Peetoom net wat meer verstand ervan hebben en beter kunnen adviseren wat mij goed staat.

En ik ga er een beetje vanuit dat ze dingen als permanenten daar wat beter doen dan bij mijn goedkope kappertje. Als er dan zoiets schadelijks in mn haar komt betaal ik liever wat meer en dat de kans groter is dat het goed gaat dan andersom.

IMG_20150613_151142_zpsdzwv8niu.jpg

100 folies en een koelere tint blond.. en dode punten eraf. Ik ga het denk wel donker maken weer, ben er niet zo tevreden mee maar ach t was gelukkig gratis en ben er wel op vooruit gegaan.